Voiko napsulaiset antaa toisille napsulaisille...

...pisteitä kun paljon tämmöisiäkin joilla ei kauheesti niitä ole, ottaisin mielellän muutaman tuhat pistettä omalle pistetilille.

Lisätty: 21.04.2009 - 06:57

Kyllä työ napsulaiset olette kaikki niin hirveän suloisia. No jos minä sitten antaisin niitä pisteitä ssatulle niin hän leppyisi jos olen häntä jotenkin loukannut. Iloista alkuviikkoa kaikille tällä on 10 astetta pakkasta ja töhin vaan pitää nyt lähteä kävellen kapsuttelemaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 21:52

Kyl voi antaa napsulaiset toisille napsulaisille, mut pisteitten antamisest en niin sit uskokaan et voi:)

Lähteet:
Kun luulen, jot 'vääräleukakysymys' tää, jot ei voi tietää...

Kysyjän kommentti

Hyvää vappua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 21:09

Minulta saat monta tuhatta. Minä suljin taannoin tilini ja sinne jäi tuhansia pisteitä, sen kun pyydät ne vain ylläpidolta. Minä kun en ole enää piste leikki iässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 21:16

Minultakin saat vapaasti niitä, enhän niitä itse tarvitse mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 21:27

Voi mahoton miumaumukko,mitä sä niillä pisteillä teet?Pannaan mun pisteet puokkiin,saat 1500 ja itse saan hyvän mielen ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:04

annantaisin mielelläni siulle miumaumikko....kysytään ylläpidolta että saanko antaa...pisteitäni..heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:14

ei voi antaa.. ja oot ollut niin ilkee mulle etten antais sulle:(((

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:21

Mä voin myydä euron kappalehintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 06:37

Minä voisin ne sulle antaakin, mutta selitä ensin mitä sinä niillä tekisit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 09:44

En antaisi pisteitäni kenellekkään,vaikka en itse niillä mitään tekisikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:14

Ei niitä pisteitä voi jaella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:16

ei niitä voi antaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:35

Ei olikein taida onnistua antaa. ja mulla niitä ei ole muutenkaan vielä niin paljoa mistä jakelis muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:58

multa noita kyllä piisais jakoonkin jos olis mahdollista, vähän kuitenkin valkkaisin kelle antaisin ...