Mitä suosittelet seuraavaksi matkakohteeksi?

Lähinnä tarkoitan kaupunkikohdetta, nyt olemme käyneet Pariisissa, Lontoossa ja Prahassa. Ja tietysti Tukholmassa on käyty :)

Lisätty: 20.04.2009 - 21:00

Ja siis vain n. 2-3 h lennon päässä...

Lisätty: 20.04.2009 - 21:12

Ja siis tietenkin Tallinnassa on käyty!

Lisätty: 21.04.2009 - 19:51

Kiitos vastauksista :) Berliini alkaa kuulostomaan mielenkiintoiselle samoin Varsova voisi olla yksi vaihtoehto!

Avainsanat: loma kaupunki matka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 21:28

Oliskohan Varsova mitään, Itse olen sielää muutama vuosi sitten seikkaillut ja pidin sitä ihan mukavana paikkana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 21:07

Tallina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 21:24

No sitten Tietysti tulee Rooma ja siellä vatikaani.
Euroopan pääkaupungit toki kuuluu nykyisin jo lähes yleissivistykseen nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 21:30

Berliini on 2h lentomatkan päässä,monipuolinen kaupunkikohde,jokaiselle jotakin,eläintarhaa,hienoja museoita,hyviä puoteja ja kansainvälisiä ruokapaikkoja.SUOSITTELEN!!
Ai niin tietysti Amsterdam,vireä ja hauska paikka,helppo viihtyä ja tykätä.Kivoja kahviloita ja kansainvälinen keittiö,kaikkea löytyy;taatusti.Suosittelen!
Bryssel,en ole käynyt,mutta eiköhän ihan hyvä kaupunkikohde sekin.

Lisätty: 20.04.2009 - 21:35

.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 21:50

Milanoon kestää aika tarkalleen se 3h lentää. Kävin kyl ihan pika pika mut vaikutti ihan mielenkiintoiselta kaupungilta. Asuin talot oli tosi hauskan näköiset. Enemmänkin varmaan modernin taiteen kaupunki. Jos taas tykkää enemmän vanhemmasta suosittelen Frirenze pienine kujineen ja ihanien pikkuisten putiikkien takia. (mut sinne kestää kyl varmaan hieman päälle 3h lentää)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:06

budapesti, riikka...oikos tuonne jonpaan kumpaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:10

Matkusta Venetsiaan!!! Se on ihana paikka, lämpöä ja erilaisuutta piisaa. Itse olen käynyt siellä jo kauan aikaa sitten ja kovasti tekee mieli uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:15

ateena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:16

Praha

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:23

Budapest !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 07:13

Sopivan lentomatkan päässä kaksikin hyvää kohdetta, Hampuri ja Kööpenhamina.
Molemmissa paljon koettavaa ja nähtävää, kevät molemmissa pidemmällä kuin täällä meillä.

Mikäli lentoon uhraa yhden lisätunnin, on aivan ehdoton paikka Rooma. Ikuinen kaupunki hurmaa kävijänsä, etenkin keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 08:27

Krakova, Kööpenhamina, Vilna, Oslo.Tai sitten jokin Saksan kaupungeista. Kannattaisi joskus kokeilla joitain muitakin kuin niitä tavallsiia eli Roomaa, Pariisia, Lontoota... saattaa kokea hienoja elämyksiä. Tietääkseni Krakovaankin pääsee suoraan Suomesta.
Aloittaja on jo käynyt Prahassa eli ymmärtääkseni haluaa jotain muuta nyt.
Amsterdam on myös ihana kaupunki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 08:38

Oma suosikkini on Lissabon, lennähdäpä sinne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:17

italia en kyllä ole varma paljon lento kestää......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:17

Pariisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 12:32

Islanti ja Reykjavik. En ole itsekään ehtinyt sinne, mutta kaikki mitä aioin ehdottaa, oli jo "varattu".
Bratislava voisi olla yksi vaihtoehto. Oletko ollut Pulassa?