Mitähän mahtaa maksaa 40% vodka Alkossa 0,7 l ? Entäs vanillakoskenkorva? Ja mitähän maksaa Virossa samaiset juomat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 20:57

Alkosta en tiedä, mutta Virosta tiedän pikkuisen. Vodka on halvimmillaan siinä 50 kr /puolikkaan pullo ja sellainen parempi maksaa noin 130 litra ja siitä ylöspäin merkkejä on monia joten en ala niitä erittelee, paras mennä itse kauppaan ka katsoo hintoja jos ei haluu ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 20:56

Niillä on ihan omahintansa suomessa ja virossa noin 30%halvempaa

Lähteet:
kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 21:11

Ehdottaisin alkoholihintoihin miljoonan % korotusta kummassakin maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 21:14

Suomessahan se on tunnetusti kallista, eikä kansa raitistu siitä huolimatta. Virossa varmaan paljon halvempaa, oli mikä laatu tahansa kyseessä. Liekö virolaiset yhtään fiksumpia siinä asiassa. Ei ole tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 22:05

Suosittelen vastaamaan vain silloi kun tietää. En pyytänytt mielipidettänne alkoholista vaan hinnasta Kaksi aivan eri asiaa.. Kiitos heille ketkä asiallisesti kysymykseeni vastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:28

Vodkan hintaa en muista, ehkä noin 13 € Alkossa. Vanillakossu noin kympin muistaakseni.
Virossa ulkomaiset lähes samoissa hinnoissa, mutta Virolaiset Virun valgeat yms. huokeampia kuin Suomen kirkkaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:19

Siinä 10 euron molemmin puolin.Virossa puolet halvempia.