Mikä avuksi,oik käsivarsi tuskallisen kipeä ei voi kävelläkään kun pienen matkan. sormissa tunnottomuutta ja pistelyä.

Avainsanat: kipu..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 19:28

noinhan se alkoi ilmoitella mun kaularangan välilevytyrät itsestään. Lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 19:30

Lääkäriin tutkittavaksi on minun suositukseni. Sieltä se apu löytyy, jos löytyy. Kipujen kanssa ei ole kiva elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 19:32

Menehän lääkäriin, että pääset tutkimuksiin. Ei kannate kovin kauaa odotella tuskallisen kivun kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 19:43

Reumatologian lääkäri voisi auttaa ensi alkuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 19:49

Lääkäriin,turha kärvistellä kipujen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 20:31

Kannattas mennä lääkäriin ettei kipu muutu kroonilliseksi ja se ei oo mukavaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 21:31

hierojalle, fysioterapeutille tai lääkäriin mars

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:12

olenko ihan vääräsä, mutta joissakin sydänsairauksissakin ois käsi oireita, mutta en varma, joten mene lekurille näyttämään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:34

Käy tuossa osoitteessa ja ota: Ensiapuliikkeet. Helppoja.

Lähteet:
www.tasapainopiste.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 08:42

Aluksi voi mennä ihan yleislääkärille ja pyytää lähetettä tarkempiin tutkimuksiin. Syitä voi olla monia eli monta eri mahdollisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:28

Siinä käsivarressa on jokin lihas pinteessä.Mene terveyskeskuslääkärille,saat apua.Ei kannata kärsiä turhan tähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:53

käy lääkärillä jos saisit avun kipuusi. joskus tulee kun käyttää tietokoneella hiirtä vaikka pelaa niin tulee sormiin tollaisia kiputiloja. mutta minulla on ne meneet itsekseen ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:05

Jäsenkorjaaja on oikea osoite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 08:54

Niskalihakset ovat varmaan kireällä, käypä hierojalla tai fysioterapiassa.