Eihän lähihoitajan ole pakko olla töissä sairaalassa tai terveyskeskuksessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 19:26

ei ole, työskennellä voi hoitokodeissa, asuntoloissa jne esim vammaisten tai vanhusten parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 19:10

Ei ole pakko. On paljon yksityisiäkin palvelun tarjoajia, joiden listoille voit ilmoittautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 19:27

Työtä voi tehdä asiakkaan kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 19:50

Lähihoitajana voit työskennellä todella monissa eri paikoissa. Pakko ei ole mennä sinne mistä et pidä tai sanotaanko, että et ole parhaimmillasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 19:55

Ei ole pakko. Niitä on lähihoitajalla paljon erilaisia hoitopaikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 20:53

Ei oo pakko mennä jos ei halua!Onhan noita muitakin paikkoja tai sit voi ryhtyä avustajaks kouluun,
vammasen ihmisen henkilökohtaseks avustajaks,vanhustentaloon,vammasten ihmisten hoitokoteihin yms.....Kyllä niitä paikkoja on paljon mihin tarvittas apua! :): Onnea matkaan! Toivottavasti löydät mukavan paikan ja sellasen missä viihdyt ja minne on mukava mennä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 21:14

Pakko ei ole kuin kuolla ja maksaa veroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 21:29

ei ole pakko mikään, voit mennä työhän mihin pääset. lastenhoitajaksi , siivoojaksi, vammaishoiatjaksi, yksityiseen hoitokotiin ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:19

ei sinun ole pakko tehdä töitä siellä missä et halua..joten yksityisltä sektoreilta löydät varmaankin hommia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:18

Eihän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:38

Yksityinen sektori tarjoaa myös työpaikkoja. Ja saat olla työttömänäkin, jos haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:32

Ei tietenkään.Lähihoitaja voi olla kotipalvelussa,vanhainkodissa tai lastentarhassa.(Jos on suuntautunut siihen alaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:46

Viimeisen vuoden erikoistumis jakso ratkaisee suuntautumisesi,esim. päiväkodit, ensihoito(ambulanssi),vanhainkodit,kotipalvelu ,nuoriso/raittiustyö.
Eli vaihtoehtoja löytyy todella paljon.Ei sairaala pakkoa.