onko mitäään sellaista sivua johon voi avautua

sellaista jossa voi kertoa huolensa tai muuta vastaavaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 13:00

Jos on iso hätä, niin kannattaa soittaa henkilökohtaisesti vaikkapa tänne:

Kriisikeskus Mobile

Kauppakatu 25 60100 SEINÄJOKI
Voit soittaa nimettömänä jos niin haluat.
www.tukiasema.net/auttajat.asp
Tässä linkissä näkyy olevan valtavasti tietoa ja sinne voit lähettää myös kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 19:09

Esimerkiksi tämä. Kyllä täälläkin kantaa otetaan, vaikka tämä ei olekaan ammattiapua antava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 19:30

Kyllähän huolia voi kertoa, mutta kuka voi sitten avautua ns kaikelle kansalle vaikka anonyyminä huolistaan kertoisikin. Riippuu myöskin siitä millaisia asioita haluaa kertoa.

Ensi- ja turvakotiliitolla on sähköiset sivut, jossa voi avautua.. Osoitteesta apua.fi löytyy sellainen verkkopalvelun kohta, jonne voi kirjoitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 19:54

Esim. Juuri tämä sivusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 21:00

saathan avautua millä sivulla haluat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:20

suomi 24 on monia erillaisia osioita, joten katso oisko siellä oikeaa kohdetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:33

Luo oma blogi.www.livejournal.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 01:56

Riippuu huolien vakavuudesta, täällä miedot ja ammatilaisen parissa todelliset.