Mitä Xecuter 360 Connectivity Kit :illä tehdään ?

Niin siis, mitä hyötyä Xecuter 360 Connectivity Kit :istä on ?

Avainsanat: xbox xecuter 360 connectivity kit mitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 18:12

Xecuter 360 Connectivity Kit mahdollistaa helpon tavan liittää Xbox 360:n DVD-asema ja kiintolevy tietokoneeseen. Tällä adapterilla voit päivittää kaikki Xbox 360 DVD-asemat PC:n avulla, myös LiteOnin avaimen luku onnistuu. Xecuter X360 Connectivity kit V3 sisältää sovittimen Xbox 360:n DVD-aseman kytkemiseksi PC:hen sekä COM-portti adapterin. DVD-sovittimella saa myös valittua asemaan debug-tilan. DVD-asemaan pitää ottaa virta tietokoneesta connectivity kitin kautta. Tarvitset sata kaapelin dvd-aseman kytkemiseen tietokoneeseen. Sisältää ON/OFF kytkimen.

Ominaisuudet:

- Sisältää COM-portti (RS232) kaapelin
- RS232 tuki (Liteon avaimen ottamiseen)
- Antaa virrat kaikkiin DVD-asemiin
- Mode-B Hitachi 0059,0047,0046 (78/79 vaatii Slax levyn)
- Yhteensopiva kaikkien työkalujen kanssa (dvdkey/dvdkey32/toolbox etc)
- ON/OFF kytkin
- Eject kytkin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 10:41

Tietokonepeleihin.