Oletko nähnyt netissä snuff-videoita? En oikein tunne noita käsitteitä. Tarkoitin lähinnä noita afrikan epävirallisia "noitaoikeudenkäyntejä" Huh, huh ja vielä kerran huh!

Avainsanat: keskiaika nykyaikana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 07:23

pitää, kyllä sanoa, et en ole törmännyt moisiin juttuihin, enkä kylläkään haluais kylläkään paljoa tutustuakkaan noihin sen enempää...mitä kurkkasin tuosta linkistä...

Kysyjän kommentti

Olet varmasti oikeassa, että et halua törmätä niihin, mitä minä olen nähnyt. Kysymykseni oli siinä mielessä väärin, että ne, mitä tarkoitin, eivät ole "snuff"-videoita, vaan lähinnä uutisen kaltaista kuvaa siitä, miten afrikassa kohdellaan tänäkin päivänä "noidiksi" epäiltyjä.
Sellaista ei näe edes kauhuelokuvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 20.04.2009 - 17:49

Olen joskus vahingossa törmännyt snuff tyylisiin kuviin/videoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 17:50

Onko niitä oikeasti?
video.google.com/videoplay?d...3314436603

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 17:59

Kaikenlaista sinä kysytkin? Tottakai esimerkiksi yksi vanhimmista on: Samurai Trilogy I II III -Musashi Miyamoto (1954).........
Kaiken kaikkiaan olen törmännyt satoihin snuff-videoihin netissä. Täytyy vain valita mihin kategoriaan hakemasi video kuuluu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:44

En ole törmännyt,onnekseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 20:47

En ole, täytyypä katsoa tuota linkkiä ;)

Lisätty: 23.04.2009 - 20:51

Joo ei oo mun juttu...