Miten DRIFTataan??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 14:32

www.autowiki.fi/index.php/Drifting

Onkos tuosta linkistä sulle apua.

Kysyjän kommentti

Apua oli!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 18:05

Harjoittelu kannattaa aloittaa jääradalla. Asfaltilla homma menee samoin, mutta kitkakertoimet ovat aivan jotain muuta.
Varaa harjoitteluun riittävän leveät turva-alueet.
Älä harjoittele kuin suljetuilla alueilla.
Yleisellä tiellä yksikin töppäys voi maksaa loppuelämän, joko omasi tai jonkun muun.
Vaikka et törmäilisikään, niin olet hyvin äkkiä "poliisin vanha tuttu".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 20:02

Toiset saa pelkällä pienellä vaihteella ja kaasulla ja toiset lähtee viimeistään vastaheitolla. Käsijarru on kamalan vaikeaa, tai näin ainakin oikeassa autossa. Autopeleissä voi kyllä driftata, kyse on vain taidosta. Peleissä "driftaus" ei ole oikeata, eikä etenkään realistista. Pelituntuman puuttuminen tekee pelidriftailusta myöskin varsin hankalaa.
James Bond elokuvassa muistaakseni Erittäin salainen stundman teki autolla kahdella pyörällä hypyn sillalta joen toiselle puolelle ja tuli kahdella takaisin toisella puolella siltaa. Kuvauspaikkana oli muistaakseni Singapore.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:02

Aloita varoen äläkä esitä James Bondia missään tapauksessa.Harjoittelu tekee mestarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 20:57

Netissä on paljon driftaus-videoita... Ainakin poika on niitä katsonut ;)