Saisinko lisätietoja Aade Longin villatehtaasta, Nurmiko Aianduskeskuksesta sekä Karnaluks käsityöalan tukkuliikkeestä. Kiitos!

Avainsanat: tallinna viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 21:36

Karnaluks tukku K.A Hermanni 1, talon alakerrassa on iso biljardisali,
koko seuraava kerros on Karnalusta, todella iso paikka. Varaa aikaa.
Pääset sisälle kampaamon oven kautta raput ylös,soita summeria päästävät
sisään. Varaa mukaan eestin krooneja ei käy kortit eikä eurot. On käsitöiden
tekijän paratiisi, lankoja, nauhoja, pitsiä, helmiä, ristipistotöitä, ym
kankaita ei ole paljon tyllejä ym.
Kotisivut löydät shop.kl24.ee josta näkee mitä on tarjolla,mutta paikan
päällä on minusta enemmän tavaraa. Itse ostin 30 kerää lankaa pari vkoa
sitten keskihinta n. 2 € / kerä.
Satamasta pääsee käteväsi bussilla nro 2 ( pusäkki Autobussjaam) tai ota Sikupillin
ilmaisbussi, mene Sikupillille ja kävele Stockmannia kohden pari korttelia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 11:06

Varaa aikaa.Paikka on suuri.Vain paikallinen valuutta käy.Käsityöihmisen paratiisi,kertoo virolainen ystäväni.