Miten saan kotikoneeni käyntiin? Vista määrittelee päivityksiä ja sammuu, käynnistyy uudelleen ja tekee saman tempun loputtomiin.

Kokeilin sammuttaa sen väkisin ja käynnistää uudelleen vikasietotilassa ja verkkoyhteyksissä, mutta sama juttu, ei käynnisty.
Startup-menua en ole koskaan käyttänyt, koska en tiedä yhtään mitä siellä pitäisi tehdä.

Avainsanat: vista ei käynnisty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 23:01

Vistan ominaisuuksia tuollainen. Sinne on varmaankin tullut päivtys jossa on bugi. Korjaantuu, kunhan Microsoft itse huomaa mitä on tullut tehtyä.
Toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 11:15

itse menisin tossa kohtaa jonnekin tietokoneliikkeeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 12:07

Minulla taas ei eilisiltana sammunut kone normaalilla tavalla. En keksinyt enää muuta, kuin vedin johdot seinästä. Johan sammui. Ja tänä aamuna pelasi ihan normaalisti kun laitoin johdot takaisin ja avasin koneen. Kokeile samaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 12:08

Oloskohan joku öhkömönkijäinen sinun kanssa eri mieltä. Suosittelisin ammattiauttajaa (koneelle)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2009 - 12:28

Ökkömönkiäisiä minäkin välillä epäilen, mutta aika usein olen saanut neuvon, että kaikki piuhat irti sähköverkosta ja jonkin ajan kuluttua takaisin. Onhan nuo taas pelannut - toistaiseksi.
Mutta kannattaa kääntyä ihan asiantuntijoiden puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 15:46

mulla justiisa sama homma koneella noin puolivuotta sitten johtui siittä kun olin mennyt sammuttamaan koneen päivityksen aikana ja vein sen gigantille huoltoon ja sainsen sitten takaisin se on toiminut sen jälkeen täydellisesti .. somempi kun et itse tee mitään mulla meni aikaa helkkaristi hukkaan ja en ole mikään ns,. eilisen teeren poika niissä hommissa.. ja niin tosiaan vie se sinne..mutta ihmettelen miten pääsit sit kirjoittamaan kysymykset tänne nyt ellet sitten käytä toista konetta..!!..no se on sinun hommeleita se juttu sit..ok kotikone,,, no tietenkin töissä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:11

Tarvitset ammattiapua.Soita Helpsoniin 0200 600 600