Pidättekö nimestä mikä teille on annettu??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 08:42

Kyllä se kelpaa, on ihan ok nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 08:43

no enpä oikeastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:46

Kyllä minun täytyy siitä pitää koska vanhempani pitivät siitä niin paljon että sen minulle antoivat. En ole koskaan edes miettinyt muuta nimeä itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:49

Kyllä tähän on tottunut. Ei nimi miestä pahenna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:59

Minulla on käynyt onni nimen suhteen,pidän siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:21

Kyllä pidän. Toimeen on tultu mainioisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:23

kyllä pidän, mutta , kun minun nimeä annettiin, siihen aikaan aika monelle , niin sattui sitten olemaan useampikin saman nimisä ja tuli hieman sekaannusta. koulussa.....oli kai jotenkin sen ajan muotinimi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 10:08

voishan se olla joku muukin, mutta onhan sitä jo kohta 35 vuotta kannettu, nii ei varmaan tottuis enää uuteen..yks mun kavereista aikoo muuttaa kokonaan oman nimensä, sukunimeä myöten..hän vaan sanoi, että "uusi elämä, uusi nimi"..voi kyllä olla outoa kutsua kaveria,jonka nimeen on jo tottunut ,ihan jollakin vieraalla nimellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 10:11

En ole harkinnut vaihtaa sitä vaikka helppoa se nykyään on.
Taitaa olla loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2009 - 10:30

Nimeni tarina on tällainen: kun minut kolme vuotiaana ,ihan totta, päätettiin kastaa ja mietittiin nimeä niin kummitätini ratkaisi asian monien vaihtoehtojen jälkeen. Kun sitten aikuisena kysyin mistä nimeni on keksitty, niin minulle kerrottiin että kummitätini oli ehdottanut. Kuin kysyin miksi ?, niin hänellä oli ollut kuulemma saman niminen lehmä! Mutta älä sure, komea lehmä olikin.
Toinen tarina sitten onkin mitä sillä kuuluisalla kastereissulla tapahtui...

Lisätty: 20.04.2009 - 10:31

Niin että pidänkö? Rakkaan kummitätivainaan muistoksi pitää tunnustaa että tokihan minä pidän - lehmät ovatkin sitten hieman toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 10:30

"Näin pidemmän päälle olen siihen JO tottunut."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 10:35

Tykkään kovasti ensimmäisestä etunimestäni, se on mukavansävyinen eikä liian yleinen.
Toinen etunimeni on oikeasti Sointu - no, johan siihen on ehtinyt tottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 10:44

Joo kyllä tähän ikään mennessä on jo tottunut omaan nimeensä.Vaikka lyhyempi sais nimi ollla koska sukunimin on pitkä. minulla on minun lisäki vielä yksi veli joka on meistä vanhin, ja kolme siskoa. minä itse olen toiseksi vanhin ja meidä kaikkinen nimet alkavat samalla kirjaimella ja kaikilla on kolme nimeä ja nekin alkavat kaikilla samalla kirjaimella. etunimet ovat sellaisia joita ei ole kovin paljoa ihmisillä. ei kukaan nyky aikana ole lapsileen laittanut tällaisia nimiä. eikö ole sanonta et ei nimi miestä pahenna. vaikka minä kylläkin olen nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 11:39

Olen ihan tyytyväinen eikä ole tarvetta vaihtaa. Ehkä syynä on juuri se mitä aiemmatkin vastaukset kertoivat, että siihen on niin tottunut, että ei osaa ajatella muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.04.2009 - 11:45

Jaa-a, enpä taida oikein pitää.Kuulostaa ainakin omaan korvaan rumalta.
en kyllä silti lähtisi sitä vaihtelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 12:26

Ei nimessäni mitään vikaa ole. Luokallani oli kolme muuta saman nimistä. Kun yhtä kutsuttiin, niin kaikki neljä lähti liikkeelle, tai sitten ei kukaan hievahtanutkaan. Riippui ihan asiasta. En vaihtaisi nimeäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 12:52

Niinkuin Timppa totesi,ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 13:56

No en todellakaan pidä. Mulla on kielijänne, joka ei häiritse mitenkään muuten puhumistani kuin tietty oman nimeni sanomisessa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 16:39

Pidänpä hyvinkin, mutta omasta toisesta nimestäni en ollenkaan, se on niin tavallinen. Mutta onneksi se onkin vain toinen nimi :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 17:42

Olen tottunut, ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 19:07

tykkään tosi paljon, minun nimi on Heidi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 19:23

Kyllä pidän nimestäni, ei ole niin yleinenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 20:36

Minun nimisiä ei ole kovin paljon,olen nimeeni ihan tyytyväinen ja siitä olen hyvilläni,että en ole ärrä vikanen,se on etu että sukunimissäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:37

Suorastaan rakastan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:02

no mitäs vikaa siinä ois =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 13:45

En oikeastaan,ei kovin tunnettu nimi toi Mimosa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 01:16

Nimeni on kaunis ja harvinainen, ja olen ylpeä siitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 21:30

En pidä kummastakaan nimestäni. Ensimmäinen on aivan liian yleinen ja typerän kuulonen ja toinen nimeni vastaavasti liian vanhahtava nimi.