nimi

onko Sylvia hyvä nimi tyttö lapselle. ettei niinkun siitä saa tehtyä mitenkään haukkuma nimeä???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 21:57

Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä, vai miten se meni?
Koskee varmasti myös naisia :D

Ihan hyvä nimi, siinä missä kaikki muutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 21:58

Sylvia on kaunis nimi,jos haluat vahvistusta valinnallesi eikä siitä saa mun mielestä käänneltyä eikä väänneltyä mitään,vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:00

ihan hyvä nimi on :) en ainakaan nyt just keksi miten sitä voisi väännellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:01

Todella kaunis nimi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:07

ihan hyvä nimi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 22:12

Minusta Sylvia on todella kaunis nimi lapselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:28

Ei tule ainakaan mieleen mitään haukkumasanaa mikä rimmaisi Sylviaan. Nimi on hyvin kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:36

Kaunis nimi, mutta nuorisokulttuuriinhan kuuluu muunnella nimiä. Kyllä ne sille jonkin keksivät, mutta eihän sen tarvitse olla haukkumanimi vaan lempinimi. Minulla oli teini-iässäni poikakaveri, jolla oli vähän outo toinen nimi. Siitä tuli sitten minulle lempinimi, jota vanhat ystäväni käyttävät vieläkin. Ihan hauskaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:56

en keksi mitään vääntöä.. sylvian joululaulu on kaunis.. nimikin on tytölle sievä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 23:13

Kai kaikista nimistä saa jotain irvailtavaa väännettyä.
Viime vuonna tuon nimen sai 116 tyttöä joten ei ole ainakaan liian yleinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 23:51

Ainakin voi kuulla:-Voi hyvä Sylvi(a)!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 00:40

Sylvia on hyvä nimi. Vanhemmat tällaiset nimet ovat taas muodissa. Tuskimpa väännetään mitään epämääräistä lempinimeä. Sylvi korkeintaan, mutta ei herjaavasti. Paras nimenvääntely jonka olen kuullut: Lapsen nimi oli Kotivalo. Tottakai siitä tuli koulussa Himatuikku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 01:32

Sylvia on hyvin kaunis nimi.
Joillain tyypeillä on sellainen taipumus, että keksivät jokaiselle oman kutsumanimen. Kaveriporukasta riippuu, tuleeko se yleisempään käyttöön.
Tämän Papitin minulle keksi kummityttöni, kun ei vielä oikein osannut puhua.
Sitä ei käytä kuin hän ja hänen isänsä toisinaan, sekä minä itse täällä Napsussa.

Minusta yleisimmin käytetty lempinimi ei ole mitenkään johdettu oikeasta nimestäni ja se on tuiki tavallinen ja tylsä. Tämä Papiti on paljon parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 05:58

Se on kaunis nimi, ei siitä oikein mitään muunnoksia saa tehtyä.Minun nimestänikään ei kukaan ole tehnyt muunnoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 06:14

Yksi lasteni monista nimistä. Kaunis ja herkkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:43

Kyllä kait se on ihan ok, mutta se saattaa vääntyä nimeksi Sylvi. Edesmennyt tätini oli senniminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:01

Sylvia on hieno nimi,mutta saa siitä Syltyn väännettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:40

äitini oli syvi ja hänen kuulleen ei saanut sanoa syltty...mutta sylvia on kyllä kaunis nimi ja jos lyhenteen tahtois , niin voiskos olla sylva..joka on kans kaunis nimi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 10:47

Ihan hyvä nimi. laita ihmeessä lapsellesi jos itsekkin tykkäät nimestä. Eli ihan OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 12:32

Kaunis nimi, mutta puhekielessä lyhenee Sylviksi. Ja siitä edelleen syltyksi tai joksikin muuksi. Nuoret ovat ilmiömäisiä muuntelemaan kavereittensa nimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 15:40

Sylvia on kaunis nimi. Kun antaa lapselle 2 tai 3 etunimeä, niin tämä voi myöhemmin ottaa puhuttelunimekseen muun kuin ensimmäisen nimen, jos se ei itseä enää miellytä. Itse asiassa vaikka kuinka moni henkilö käyttää etunimenään muuta kuin virallista ekaa nimeään, kun muut eivät koko virallista nimeä edes tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 17:08

Pyhäksi Sylvi(a)ksi voivat ruveta nimittelemään mutta eikös kaikista saa jotain jos haluaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:40

Sylvia ,erinomainen