Onko normaalia?

Onko normaalia jos naisilla kasvaa rinnan ja vatsan seudulla ja myos alaselässä pientä karvaa ei siis mitään säärikarvojen tapaista vaan pientä haiventa mikä kuitenkin näkyy selvästi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 21:10

Minulla on ainakin ollut koko aikuisiän navasta alaspäin pieniä haivenia, jotka sitkeästi ajan partakoneella pois. Samoin rinnoissa, etenkin nännien ympärillä. Huolestuneempi olisin sinuna jos ei olisi yhtään karvaa missään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 19:49

on ihhan normaalia, että on ihokarvoja, älä huolestu lainkas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:12

kannattaa käydä näyttämässä lääkärissä jos se oikeesti huolettaa sua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:18

Sanoisin että erittäin normaalia, on täysin karvattomiakin ihmisiä mutta harvassa ne on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:45

On normaalia. jos on hirsutismiä niin tässä vähän tietoa www.laakarilehti.fi/files/po...6-3928.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:05

jep, on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:31

Kaikilla ihmisillä on ihossaan karvoitusta. Se suojaa ihoa. Jos se hento karvoitus häiritsee sinua, poista se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 22:54

Minä kyllä pidän enemmän naisista joilla ei ole kovin tuuhea rintakarvoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 23:19

johtuu varmaan hormooneista.. poista tai näytä lääkärille, jos se johtuu jostain edellä mainitusta syystä, voidaan hormoonihäiriöitä hoitaa.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 23:54

Mullon aika tuuhee pehko rinn... ai niin, taaskin kysyttiin vain tytöiltä. Syrjintää!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 00:27

Hyväksytään muidenkin vastaus karvan kasvusta;eiks vaan.Itellä ne ei kyllä ole lähteneet rehottamaan kuin päänupissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 01:14

Kyllä se on ihan normaalia, että on ihokarvoja. Kaikkialla muualla voi olla, muttei kämmenissä ja jalkapohjissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:03

On normaalia.Johtuu hormooneista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 11:00

Kyllä on normaalia ei kannata huolestua siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 12:44

Katsoppas vaikka auringonvalossa ihoasi, niin sinulta löytyy sitä untuvakarvoitusta muualtakin. Jopa kasvoissa voi olla. Ei todellakaan ole vaarallista. Olemmehan apinoitten jälkeläisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:42

Tosi normaalia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 13:52

Tosi normaalia