Käytätkö pulssimittaria? Mikä on leposykkeesi ja millaisella sykkeellä harjoittelet?

Oma lepopulssi maaten n. 40, juostessa pitkää lenkkiä keskimäärin n. 140, tavallisesti vaihteluväli 130-154. Huippulukemat jäävät just 160:n alle.

Avainsanat: pulssi pulssimittari leposyke syke

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 19:48

100 oli kun viimeksi mitattiin, mutta oli kylläkin kipuja ja saattoi johtua niistä kivuista tuo lukema...nyt en muista mikä on normaalisti..

Lisätty: 19.04.2009 - 19:48

on meillä mittari, mutta ei tule käyttettyä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 20:03

joskus käytän ku treenaan, mut aika harvoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:37

Löytyy pulssimittari kotoa. Leposyke muistaakseni siinä 60 paikkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:20

Ei ole tullut hankittua;onko pulssimittari sama kuin sykemittari?Eli ei kumpaakaan,vaikka olis kiva tietää treeneissä sykkeitä ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:04

on mittari mutta en ole kertaakaan käyttänyt.. jotenkin vaivalloista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:05

Ei ole mittaria,mutta joskus harkinnu ostmista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:35

Käytin kerran sykemittaria lenkillä ja kaveri sanoi, että sinähän kuolet! Säikähdin niin, etten sen jälkeen ole käyttänyt. :D

Oli vissiin syke liian rankka. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 02:22

Kerran olen käyttänyt ja tietysti täytyi kokeilla, että miten korkealle syke oikein nousee. 180 löytyi kun pojin oikein kunnolla ja sitä pidin yllä niin kauan kunnes väsähdin.
Tuolloin olin nuorempi ja hyvässä kunnossa.
Enää en mokomaa laitetta päälleni pue.
Leposykkeeni on jotain 60-65, eli sama kuin tuolloin laitetta kokeillessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:06

Mittari on kaapin pojalla.Leposyke on siinä 80 mailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 12:53

Leposyke noin 60. Kovavauhtinen kävely 1½ km, ja syke vain 64. Ei sitä uskonut mittaajakaan. Mittaria ei ole, enkä hanki. Askelmittari kiinnostaisi kyllä. Näkisi vähän, minkä verran päivässä liikkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:45

En käytä. 62