oletteko ajatelleet et kun tänne laittaa oman kysymyksen niin saa 1 pisteen. sit kun vastaa johonkin kysymykseen niin saa 5 pistet

Et miksi on näin? miksei voisi saada omasta kysymyksestä enemmän kuin yhden pisteen?

Avainsanat: kertokaa mitä tiedätte tästä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 17:02

En osaa ajatella tuota eroa muuten kuin että vastaukseen näkee enemmän vaivaa ja siksi sen arvo on pisteissä parempi. Ja toisaalta vain yksi piste ehkä karsii niitä hölmöimpiä kysymyksiä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta kaveri. mulla kun ei toi äly leikkaa niin sama pää kesät talvet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 17:01

Vastauksen hakemisessa joutuu näkemään enemmän vaivaa jos ei ole Martta kysymys , eli vaivannäkö palkitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:05

Mieti, jos kysymyksestä saisi 20 pistettä, niin millaisia kysymyksiä tulisi ja kuinka paljon?
Tämä asia on mietitty minusta hyvin, sillä palsta on netin parhaiten toimiva. Ainakin niistä, millä minä olen käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:18

Tämä on mielestäni ihan hyvä systeemi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 18:01

niin minustakin ois, että vaivaa pitä nähdä vastaukseksi , mutta ei minua haittais vaikka sais molemmista pisteen..näin on ihan hyvä ja tämä napsu on kyllä todella siisti..käväsin hevossivuilla jossa on nuorisoakin paljon, niin huh mitä kielenkäyttöä ym..juttuja ..ihmettelenkin kuinka niitä rivouksia ei sieltä siivota pois...tämä napsu on sen rinnalla puhtoinen , kuin valkolakana..siksi täällä on kiva olla ja tietty te napsulaiset olette parasta täällä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 18:58

Joo,minunkin mielestä oikeudenmukainen systeemi,jotkut nimim.anonyymien kysymykset aika "arveluttavia"eikä tosiaan se 1piste ole karsinut kaikkein hölömöimpiä kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:37

Kylläpä on anonyymien antamat vastauksetkin joskus melko arveluttavia.
Miksi täällä pyöritte, jos pidätte tätä puupäiden touhuna !!!!
Mutta asiaan ! Pistesysteemi on hyvä ja oikeudenmukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:53

Parempi vastata kuin tehdä tyhmä kysymys. Pisteytys on paikallaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:30

Jokaisesta suorituksesta puoli pistettä olisi paras systeemi.
Pisteet voisi nollata joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:39

Ihan hyvä ja toimiva syteemi minusta.. Josk ysymyksistä saisi paljon pisteitä tämä sivusto uppoaisi niihin, ja monet kysymyksistä olisivat varmasti ihan niin sanottua huuhaata,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:31

Vastaamisessa on enemmän vaivaa,siksi piteitä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:01

kyllä kysymyksestäkin voi ihan hyvin viis bojoo antaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:44

Vastauksen etsimiseen pitää nähdä vaivaa tai ainakin olla näkevinään. Kysymyksen esittäminen on joskus helpompaa kuin vastaaminen. Arvelen, että sen takia ne 5 pointsia vastaamisesta.
Ja arvelen myös, että vain 1 piste kysymyksen esittämisestä sen takia, ettei jotkut täyttäisi palvelimia sellaisilla kysymyksillä mihin eivät tarvitsekaan vastausta. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 01:36

Voi olla helpompi kysyä, kuin vastata. Pisteillä saadaan ainakin hyvä ja monipuolinen keskustelu aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:15

Niin se vaan menee.Helpompi on kysyä kuin vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 13:08

Pistesysteemi on ihan hyvä. Ei sitä tarvitse muuttaa. Minulla ainakin vastauksen etsiminen vie joskus tuhottomasti aikaa, ja sitten havaitsen, että voihan juupeli, moni on jo ehtinyt löytää saman sivun ennen minua ja saman vastauksen. Siispä teen paljon töitä kysymykseen vastausta etsiessäni. Usein en siis tienaa niitä pisteitä, kun en kehtaa laittaa presiis samaa vastausta kuin toisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 15:00

Vastauskin on helppo jos hakee sein Wikin kautta eli sehän ei kauaa vie mutta mikä sen vastauksen todellinen arvo on, se on taas toinen juttu. Paras vastaus on se jonka osaa antaa järkevästi "omasta tietolokerikostaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 19:14

siks vain vastailen, täältä voi löytyä vastauksia myös omiin kysymyksiin