Joko on kevät kukkia näkyvissä? meillä jo krookukset kukkivat ikkunan alla. tien penkoilla on ollut joitain leskenlehiä.

Avainsanat: joko teillä kukii omia kevät kukkia pihallanne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 16:57

Lumikellot ja helmihyasintit pihalla kukkivat, tulppaanit ovat 15 cm nousseet ja narsissit aukeavat kukkaan varmaan torstaihin mennessä jos tämän viileämpää ei tule.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus kaveri kiitos kuuluu sinulle siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 16:50

Leskenlehtiä on ollut aika paljonkin, mutta ei ole paljon muuta näkyny. tulppaanitkin nousevat jo maasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 16:56

On lunta tulvillaan, tää raikas kevätsää, ei kukkiakaan nyt vielä yhtään nää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:58

en ole nähnyt muita kuin leskenlehtiä tässä pihassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 17:02

Ei ole minkäänlaista kukkaa näkynyt vielä. Luntakin on vielä paikoin aika lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:04

ei oo.. en oo ees leskenlehtiä vielä nähnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:19

Meidän pihassa vielä lunta, ei näy mitään. Jonkun pihassa hyvin aurinkoisessa paikassa oli jo krookukset nousseet ja narsissejakin pienellä alulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:27

Lumi on kadonnut, mutta kukista ei ole alkuakaan.
Vanhemmilla oli krookukset jo komeassa kukassa. Muuta ei vielä näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:42

Lunta ja lunta. Ei o vielä eka punkkikaan eksyny koiran turkkiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 18:12

Leskenlehdet kukkivat etelän puoleisilla rinteillä, muita ei vielä ole kukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:02

Mun tulppaanit on lykänneet 5cm vahvaa vartta ja naapurin aurinkoisella seinustalla krookut kukkii.Viritin sipulien päälle verkon,ettei citykanit söisi niitä,mutta pitääs ottaa verkko pois,kun vartta esillä.Kanit eivät kuulemma sitä syö;katsotaan.Odotan uteliaana tulppaaneja,istutettu syksyllä 1½v sitten ja viime keväänä aika runsaita,pitäis nyt olla(tänä keväänä) tulppaanipenkki parhaimmillaan.Pieniä ja suuria!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:40

Leskenlehdet putkahti esiin viimeviikolla täällä savossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:32

Ei todellakaan (takaa tuli juuri säätiedoitus jossa kerrottiin että uusi viikko alkaa koleassa ja talvisessa säässä). Lunta on paikoin parikymmentä senttiä ja piha ihan jäässä, samoin ulkoilijat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:40

täällä ei ole näkynyt edes leskenlehtiä, eikä mitään muutakaan kukkia.. Harmi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:14

Muutama sinivioletti krookus on pukannut täyteen kukoistukseensa (istutettu vuosien mittaan ainakin 200, et höh taas), mut hyvä kun ees nää kamut sielt maast pulpahti, toivo heräs heti, ei siis mikään ukkelitoivo, joka tääl ois hyyryläisenä, vaan se kesänlämpimänlomanodotustoivo, jess...

Lähteet:
kurkkasin pihalle, ei kun taas meni pieleen....siis kävin ihka ite kattomas pihal ja siel ne oli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:18

Sinivuokot kukkivat pihassa. Rookukuset alkavat kohta kukkimaan.
Tämä kylmä hidastuttaa kesän tuloa,tänäänkin raaka tuuli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:33

En ole nähnyt leskenlehtiäkään vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:45

Ei ole näkynyt vielä edes mitään vihreää. Meillä on vain lunta ja harmaa maa. Kovasti kyllä odottelen niitä leskenlehtiä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 01:39

Lunta on vielä paksulti. Sisäpuolella kukkaruukussa on kyllä pari tulppaania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 07:48

ei todellakaan näy valitettavasti vielä yhtään mitään. lunta on varmaan sen puol metriä vielä:(.. saa nähdä ehtiikö vappuun mennessä ees tulla mitään elotontakaan kukkaa esiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:26

Kakkoasunnolla meillä on krookuksia näkynyt jo pari viikkoa, luonnonkukkia myös eli niitä valkoisia lumikelloja. Myös tulppaaneita näytti aukeavan mutta niiden kehitys pysähtyi kun tuli kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:17

Helmililjat,Lumikellot ja Esikot kukkivat puutarhassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:54

Kyllähän nuo valtoimenaan kukkivat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 13:49

Leskenlehtiä on näkynyt jo monessa paikassa,mutta ei vielä muita kukkia.