Missä tähtimerkissä olette syntyneet? Itse olen Oinas ja kevään lapsi.

Avainsanat: oma tähti merkkisi mikä se on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 21:27

Kaurishan tuo, talven lapsi, ja tässä ei niin vakava luonnehoroskooppi;
KAURIS
Olet vanhoillinen känisevä kranttu, joka pelkää riskejä. Et tee mitään, olet siis laiska. Yksikään kaurisihminen ei ole koskaan tehnyt mitään merkittävää tässä eikä muissa maailmoissa. Kauriiden ei pitäisi pysyä kauaa paikoillaan, koska ne karkoittavat ominaishajullaan muut pois. Kauris yrittää mielellään pujotella muiden liiveihin ja hakea muiden kautta menestystä. Mikäli Kauris yrittää selviytyä omin avuin eikä tietenkään tässä menesty, hän alkaa syyttää muita uransa torpedoimisesta. Kauriilla on ikävä tapa elää aivan helvetin vanhoiksi.

Onnenkapine: Kansaneläke
Onnennumero: Kansaneläkkeen perusosa 2625 mk/kk
Onnenväri: Kelan kuoren väri
Motto: "Oi oi, voi voi, pakko tässä on vielä yrittää oi oi..."
Auto: Lada 1200L

Kuis mä en löytänyt tästä mitään ittestäin??

Lähteet:
www.goodmoodhouse.net/foorum...344.0;wap2

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus kaveri. Vaikka et olekkaan samaa merkkiä kuin minä mutta silti hyvä vastaus. minulla on kaksi lasta syntynyt tässä merkissä siis nuorin ja vanhin lapseni siis KAURIIN MERKISSÄ. vanhin tammikuun 19päivä täytti 27 vuotta ja nuorin 16 päivä tammikuuta täytti 11 vuotta. että silleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 16:44

jousimies..ja pikkujoulun aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 16:55

Helmikuun heiveröinen (kalat).

Lisätty: 19.04.2009 - 17:04

Ja kiinalaisessa se mäkättäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:59

jellona.. vaik en sille pane mitään arvoa/painoa, en lue horoskooppeja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:59

Minä olen skorpioni, ja paha sellainen. Kiinalaisessa horoskoopissa olen apina, vähän on huumorintajua sieltä tullut minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:04

härkähän minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:11

Minä olen tyypillinen kauris (kuulemma) tunteellinen ja vähän jalat irti maasta mutta kuitenkin säntillinen ja tarkka asioista. Järjestys se olla pitää kaiken kaaoksen keskelläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:19

Rapu rapu rallaa ja asunkohan rapulassa vai miten se menee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:20

Syksyn lapsi, tasainen ja rauhallinen vaaka. Joskus sisimmässä keikkuu kyllä pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:36

Rapu olen ja niin mahottoman tunteellinen..Juhannusaattona syntyny silloin kauan sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:37

Vesimies :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:42

Jousimies, sellainen hujanhajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:05

Neitsyt ;-O ja kiinalaisessa Rotta,mutta en jäjestelmällinen ja tarkka neitsyt,ehkä leijona kovin lähellä vaikuttaa?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:42

Syksyn lapsi, neitsyt ja olen pikkutarkka ja järjestelmällinen sellainen.
Kiinalaisessa horoskoopissa olen lohikäärme, en niinkään tulta syöksevä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:33

Vaaka on lokakuussa syntyneiden merkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:41

Riippuen täysin kenen tekemät horoskoopit ovat. Joissain olen skorpioni joissan vaaka. Tiedä nyt sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:45

Vesimies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:34

Rapuhan minäkin syntynny aikanaan juhaus aaton aatona..Kesän lapsi, ihan ravun ominaisuudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:36

Olen kevään lapsi,eli kaksonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:21

Tasapaksu vaaka...tasapainoisuudesta en mene nyt sanomaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:46

Jonin!! :D :D

Itse olen jousimies, mutten anna sen pahemmin häiritä sillä en perusta koko tähtimerkkihommasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 23:06

Synnyin tammikuun alussa, pakkasta oli -37 astetta.. eli ehta kauris :) kiinalaisessa horoskoopissa olen käärme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 00:49

Taidan kuulua kysyjän kanssa samaan kastiin, eli oinashan minäkin sitten olen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 01:30

HÄRKÄ

Olet käytännöllinen ja uppiniskainen. Teet työtä kuin hullu vaikka pohjimmiltaan olet vitun laiska paska. Härkiä on paljon mielisairaaloissa - potilaina. Useimmat pitävät sinua arvaamattomana ja härkäpäisenä. Poliittisesti olet fanaattinen. Härät surmaavat usein puolisonsa riidan päätteeksi. Härkä tajuaa pitää usein leipäläpensä kiinni, mutta heti avattuaan suunsa joutuu helvetilliseen kiipeliin. Härkä on ikävä ihminen. Härkä alkaa vanhemmiten muistuttaa kulahtanutta rantalelua. Härkä on parhaimmillaan marinoituna.

Onnenkapine: Solarium
Onnennumero: Peruspäiväraha 112,-
Onnenväri: Rusketus
Motto: "Ööööö paistaako siellä varmasti aurinko ööööö?"
Auto: Taksi

Jonin13 linkki oli niin hauska, että piti lukea sieltä omansa. vaikkei uskokaan kooppeihin...tähän on mulle ihan sopiva...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 01:35

Olen kevään lapsonen ja romanttiset kalat. :) Kiinalaisessa olen kuulemma puutiikeri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 01:43

Jousimies. Kylläkään alkutalvi ei oikeen sytytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 07:50

jellonahan meikäläinen on, sellainen harjapää ja johtaja:)..kiinalaisessa sielläkin kisuliini eli tiikeri, eli ihan selkeästi sellaista kissamaista luonnetta varmasti on:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:18

Olen Vesimies,mutta syksy on parasta vuodenaikaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 13:15

Leijonan karjahduksia lähtee minusta, jos joku suututtaa minut niin maan perusteellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 19:08

Kauris, talvella syntynyt ja inhoan talvea yli kaiken.