Pelaatteko veikkaksen kenoa ja onko tullut voittoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 16:07

pieni vain muutamakyt euroa, mieheni lottoaa ja laittaa siihen , sitten minunkin vakkaririvini...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 16:14

Kyllä, pienellä panoksella. Suurin voittoni oli viime vuonna 3 kertaa peräkkäin 240 euroa. Sen jälkeenpä ei olekaan tullut kuin euron tai 4 euron voittoja silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:30

On tullut kenottua tämän netin kautta. pieniä voittoja on kyllä saatu mutta suurta sumaa ei ole tullut mitä monesti on toivonut saavansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 16:48

Silloin tällöin nettikenossa omat takaisin. Raha menee rahan luo, ei siis pelkoa että päävoittoja tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:57

en pelaa en voita.. suora linja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 16:59

En pelaa mitään veikkauksen pelejä. Lopetin jo vuosikymmenet sitten, kun voitot kiersi minut aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:07

en pelaa ku en kuitenkaa voittais

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:13

Olen uskollisesti lotonnut samoilla numeroilla jo vuosia,mutta en voittanut kuin kerran,vain pienen voiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:13

Netin kautta pelaan kenoa,joka päivä voimassa.
Pelitili on niin kätevä,kun tulee voitot suoraan tilille.
420 euroa suurin voitto,muutman kerran tullu 240 euroa,ja niitä pieniä voittoja joka viikko.
Kyllä omilla olen,aina oottaa sitä isompaa voittoa.
Jos se vaikka tulisi tänään..

Lotto vie vaan rahat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:43

Muutamankerran on tullut kokeiltua, ilman voittoja !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:37

En ole pelannut tuota peliä kertaakaan, enkä juuri muitakaan.
Enemmän on rahaa lompakossa kun ei pelaa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:42

Pelaan hyvin harvoin. Eipä ole vielä voittoja näkynyt.. Taidan lopettaakokonaan ja pysyä pelkästään lotossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:50

Kenoa pelaamme päivittäin,pienillä panoksilla,voitotkin on ollut pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 01:54

En pelaa. En osaa kenottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:24

Pelaan silloin tällöin ja pieniä voittoja on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:59

Emme pelaa, eikä voittojakaan ole tullut