Joko kesäloma suunniteltu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 17:34

Ensin sinne Splitiin, Kroatiaan ja sitte käydään ystävien luona Turussa ja tullessamme Pyhäsalmella. Kotiin tultuamme vähän aikaa mökkeillään ja sitte kavereita katsoon Utsjoelle ja Karigasniemelle. Välillä vähän hevosenhoitoa .. Siis rentoa ihanaa lomailua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 16:11

kyllä oli, mutta näyttää nyt muuttuneen ..joten matkailuautolla jonnekin...minne etupelti sitten osoittaakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 16:48

Ei minulla ole varsinaista kesälomaa. Tunnen sen vain tilipussissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:53

ei ole kesälomaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:08

amerikkaan ois tarkotus lähteä.. ja loppukesästä pitää lukea ylioppilaskirjotuksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:23

Kaksi viikkoa toukokuun alussa, siis pian sinne Madeiralle ja kaksi viikkoa syyskuulla..vaeltamaan joko Lappiin tai sit Alpeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:38

Joo niiltä osin,että lähdemme Kreikkaan juhannuksen jäljestä..siitä edespäin en ole vielä suunnitellut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:45

Kylla maar! Melkeinpä päivälleen räknätty koko loma-aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:03

Kesä on suunniteltu ja syksyäkin pitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:46

Kesäloman ensimmäisen viikon vietän synnyin seudullani.
Käyn kavereita moikkaamassa ja tietysti sukuloimassa :)
Sit loppu 3 vkoa ollaan ja tehdään ihan fiilari pohjalta, mies lomalla sit yhtäaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:38

Joo, edelleen se Åland reissu reilun kuukauden päästä, siellä menee 15 päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:42

Mökkeilyä, matkailua niin suomessa että ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:57

Ei ole lomia suunniteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:51

On. Kuten ennenkin, vietän lomani lasten kanssa. Sen jälkeen lähden taas töihin lepäämään. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 00:24

Ai,no sit mä menen duuniin lepäämään,katin kontit,kiireisintä aikaa,mutta onneksi joka toinen viikko vapaata eli ei suunnitelmia kesän varalle;syksy-ja talviaika oma jutskunsa,sitä odotan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 02:09

On suunniteltu. Alkaa toukokuun alussa Rodokselle ja loppuu viimeistään kuun puolessa välissä ja kesähommat alkaa. Jussina kaverit tulee käymään perinteisesti ja kaiketi grillaamme kodalla.
Kesä on rikkonaisen hajanainen koulutöiden takia, en voi/uskalla ottaa kokoaikaista työtä vastaan.
Ja kesällä olen sitten köyhä kuin kirkonrotta, joten toi Rodosreissu on viimeinen kunnon loma. Autoretkeilemme kesällä kavereiden kanssa muutaman sadan kilometrin säteellä, saa nähdä mitä keksimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 07:53

jep lomat suunniteltu,kun koko kesä töitä töitä ja töitä:(..sitten talvella se pidempi "kesä-talvi-syys-hiihto-loma".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:33

Kyllä loma-aikojen menot no suunniteltu. Ensin Visbyhyn 3 vrk:si, sitten muutaman päivän päästä Kreikkaan ja lokakuun alussa Vilnaan.
Toukokuu on vielä avoinna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:27

Mulla on 2 kuukautta kesälomaa,enkä suunnittele sitä sen kummemmin etukäteen.Mutta Tallinnaan mene ja 30.07 on perinteiset rapukestit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 10:04

kyllä se oli äkkilähtöä vaille valmis mut sit tuli tää ns "lama" ja suunnitelmat muuttui mut reissuun mennään jonnekin kohta ja lujaa. ja tietenkin aurinkoon ja lämpöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 12:09

Espanjaan viikoksi kesäkuussa:). Muuten menee aikaa mökillä ja kotosalla. Onneksi on pitkä loma;)).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:00

Kyllä, joka aamu päätän , mitä tänään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 13:52

On jo jotakin suunnitelmia. Ainakin menen heti loman alkaessa riparille isoseksi ja sitten Tampereelle pariksi viikoksi.