Joko kannattaa ottaa moottoripyörä käyttöön?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 16:53

heti kun tiet sulaa..:)ja tarkenee, niin antaa palaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 16:06

siskoni on jo mopottimella mennyt heti kun lumet olivat sulaneet, mutta sanoi olevan aika kylmää kyytiä kylläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 16:45

Jos on hyvät varusteet, niin miksei kannattaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:51

Nyt tai ei sit koko kesänä. kyllä monet jo ajelevat moottoripyörillä. jos sellaisen omistat kannattaa ilman muuta ottaa ja ajelemaan sillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:57

Ei kannata - autoilijat eivät vielä ole tottuneet varomaan niitä. Älä ainakaan pidä jukuripäisesti oikeuksistasi kiinni, muuten olet vaarassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:09

jos siellä päin on sellaset kelit että on turvallista ajaa, niin miksipäs ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:47

Kyllähän kuivalla tiellä voi huristella, ottaisin itse jos olisin prätkästi, kausi niin lyhyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 18:49

Ehdottomasti kannattaa. Kausi on Suomessa muutenkin kovin lyhyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:48

En tiedä kannattaako, mutta voi ottaa jos varusteet ja kelit sen sallii.
Mukavaa pyöräily kesää, toivottavasti paljon aurinkoisia päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:40

Täällä on mopot pörränneet ja pärränneet koko talven. Moottoripyöriä ei ole vielä näkynyt yhtään, eikä ole ihmekään sillä tiet on vielä päivälläkin aivan jäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:00

Täällä etelässä kyllä;kunnon varusteet niskaan ja menox,mutta viima on jäätävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:10

Olen nähnyt jo motoristeja liikentessä,vaikka on se kyllä kylmää kyytiä vielä ,ainankin meillä on vielä kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:51

Riippuu siitä onko kaduilla paljon hiekkaa vielä. Pyörä kannattaa ensin huoltaa ja sitten tehdä kunnon harjoittelu startiksi. Niinhän moottoripyöräpoliisitkin tekevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 07:54

meillä alkoi eilen moottoripyöräily kausi:). tosin, kyllähän se hieman viileältä vielä tuntuu, vaikka onkin kunnon ajovarusteet päällä. eli ei vielä ihan pidempiä ajomatkoja, mutta nekin lyhyemmät on ihan kivoi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:28

Vappuna vasta.Nyt on vielä liian kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.04.2009 - 11:51

Kyllähän moottoripyörällä vii jo hyvin ajella. Ainakin täällä päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:01

Kallista huvia , ei kannata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 01:52

Eiköhän nyt ole kevät jo niin pitkällä että ajelemaan vaan, jos sulla on vaan kunnon ajopuku ettet vilustu.