Kesä lähestyy, aiotko mennä musatapahtumiin ja jos niin minne ?

Itse olen menossa Himokselle Iskelmä festareille.

Lisätty: 26.04.2009 - 10:37

Kuopion viinijuhlille myös.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 14:45

Sinne minäkin olisin halunnut jo viime kesänä, mutta ei käynyt eräälle. Joten tänä kesänä en edes kysy. Pääsenpä minä mökkisataman baariin kuulemaan karaoketa. Siinä onkin musiikkitapahtumaa ihan omalla tavallaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 13:33

en mee, enkä oo ikinä käynyt missään.. tai mistä sitä tietää minne sitä amerikassa joutuu :p

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:36

lavatansit nyt jo vapunna jos ei tule muutoksia, niin valasrannalle...ja kesän mittaan , sitten useimminkin tanssilavoille....niissä on se kesän meinninki lavatansseissa nimittäs minusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:41

Nummirock -metallifestarit Kauhajoella juhannuksena...siellä on tultu oltua nyt jo 4 juhannuksena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:49

Ei tässä vaiheessa vielä ole tietoa mihin mentäisiin, mutta joka kesä on jossakin musiikkia käyty kuuntelemassa, täällä on 2 isoa tapahtumaa kesällä Ruis rock ja Down by laituri, niin matka ei ole pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:49

Joopa joo.
Ei varsinaisesti tarvitse mennä, kuuluu kyllä kotiin asti.
Tango markkinat ja provinssi rock.
Tervetuloa Seinäjoelle!
Budjata voi ainakin 2 persoonaa/gratis meillä himassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:58

Hyvä kysymys, hieman vaikea vielä vastata...
Todennäköisesti Ilosaarirock on ainoa.
Moni häpeninki on kuitenkin loppuunmyyty monta viikkoa ennen alkamisaikaa joten asia tarvitsee päättää hyvissä ajoin. Tarkoitus oli mennä juvan Puustockiin mutta mutta lama puraisi ja tukijat kaikkosivat, peruuttivat koko tapahtuman. Vielä jouluna mainostivat että tulee hieno 10-vuotis juhlafestari, ei tullu yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:10

Menen ainakin Hailuotoon Oulunsalo Soi -festivaalin Hailuoto-päivänä 6.8.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:53

Ruis-rock ois taas haaveissa ja pitäis kerta päästä Ilosaarirockiin Jojensuuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 18:49

Niityille Kiuruvedelle 15,7 parkosta,mattia ja teppoa ,yölintu mm lavatanssia ja muita ohjelmia monena päivänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:43

voipi olla että tulee parilla festarilla poikettua..Tai sitten en mene mihinkään.. saas nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:53

En käy enää festareilla. Taitaa olla niin, ettei vanhana jaksa enää heilua. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 07:57

ilosaari- ja vaarirock on harkinta myssyn alla..vielä en tiiä menenkö..riippuu vähän rahatilanteesta ja fiiliksestä sillä hetkellä,kun liput tulevat myyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:36

Menen varmasti,mutta tapahtumat ovat vielä auki.Ruis Rock on varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 13:19

En mene, Ne ajat ovat jääneet jo taakse. Meteliä kuulen tarpeeksi radiosta tai telkkarista, kun vähän volyyminappia liikuttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:04

Aion.Jurassic on kivenheiton päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 19:04

Jyväskylän Kesä, Kuopion Viinijuhlat ja Keitele Jazz kuuluvat joka kesä ohjelmaan.