Minulla on tapana Vappuna järjestää kesäkauden avajaiset kavereille.Onko jollain muulla tälläista tapaa?

Grilliruokaa,skumppaa ja ensimmäiset ostokukat.Talvipuutarha muuttuu kesäpuutarhaksi ja hulvaton hauskanpito alkaa oli ilma millainen tahansa.Vapusta alkaa minulle kesä.

Avainsanat: grillikausi kesäkauden avajaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 10:39

meillä oli muutama vuosi sitten, muutamia vappuja vietettiin isolla popoolla,nyt mennään muualle .....ja hauskaa vappu meininkiä teille sinne puutarhaan..!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 10:54

Ei täällä lumessa ja jäässä oikein tee mieli grillata. Yleensäkin on vielä ollut niin kylmää, ettei sellaista ole harrastettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 11:32

Ei ole. Suosittelen kokeilemaan elämää ilman päihdyttäviä ja huumaavia aineta.
Alkoholi on kaiken pahan alku ja juuri ja se tuhoaa kaiken kauniin elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 11:33

eipäs ole.. en oikeestaan vietä vappua mitenkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 12:14

Ei ole tapana ollut koskaan vappuna juhlia, ei edes nuorempana, olen 20 vuotta ollut vappuna töissä, vapunpäivänä vieneet lapsemme tivoliin ja perinne jatkuu nyt viemme heidän lapsiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 12:40

Tulevana vappuna ollaan raittiuslinjalla, koska työvuorot, ne viimeiset ennen 2-viikon lomaa iskevät kiinni. Vapusta tietenkin tavallaan alkaa kesäaika, mutta täällä on vielä lunta ja jäätä, joten meillä ei voi ainaskaan grillata. Iloista mieltä sinne teidän talvipuutarhaan ja oikein rattoisaa aikaa yhdessä ystävien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:47

ei kauhiast vappua vietellä..mekään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:47

Ei ole tuollaista tapaa. yleensä olen mennyt lähibaarin terassikauden avajaisiin tuolloin. Eli tavallaan myö kesäkauden avajaiset samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:58

On. Teekkareilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 02:41

Ei välttämättä ihan vappuna, mutta avaamme kesän milloin haluamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 07:59

kyllähän se on ollut tapa, että kaveri porukalla kokoonnutaan ja otetaan kuplivaa ja todellakin se virallinen grillikausi avataan:D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:57

Vappu on niin varhain ettei ulkona pysty kunnolla olemaan.
Vähän myöhemmin toukokuussa meillä on maalla pihatalkoot eli joukolla siivoamme ison tontin. Jonain toisena lauantaina sitten toisen naapurin jne. Säist äriippuu koska se tapahtuu.
Vappu sinällään ei merkitse meille mitään vaikka muuten järjestän mielelläni kutsuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 13:26

Ei ole sellaista tapaa. Ennen oli parvekekauden avajaiset, mutta ei nykyisin. Korkeintaan otan muutaman oluen parvekkeella yksikseni. No avajaisethan ne on nekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 20:43

Joskus on kutsuttu ystäviä meille kesänavajaisiin,se tapa on jäänyt.Teille riemukasta kesän avausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:15

Tovereitten kanssa nyyttärit klubilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 20:46

joskus on toisinaan taas ei, kalenterihauskat muuttuu helposti pakkopullaksi