Mitä tehdä jos voi olla että kissa on syönyt kananluita?

Nyt kissa ääntelee murahdellen ja kävelee takapäätään hieman laahaten. Hieman pulleahko narttukissa kyseessä joka syö kaiken mitä eteen sattuu ja meidän mennessä nukkumaan käy roskiksetkin tonkimassa.

Avainsanat: kissa kananluut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 00:26

No voi ei, jos se alkaa oikein paljonkin maukua tai inistä, niin veisin kyllä nyt eläinlääkärille...sellaiset luut voivat vaurioittaa sisäelimiä, kun ovat teräviäkin ...mitenkä kivulias hän nyt on .? soita vaikka eläinlääkärille joka päivystää...me jouduttiin kerran tuon oton (isompi kuvasa) menemään päivystykseen, kun hälle tuli virtsakiviä..uikutti ja oli kivulias...onneksi turussa oli päivystävä eläinlääkäri..mutta soita ihmeessä , jos et tiedä numeroa, niin googleta päivystävä eläinlääkäri ja paikkakuntasi....toivottavasti ei nyt olis mitään vakavaa....ainakin lääkäri tietää neuvoa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 00:27

Huh,oisko sieltä takapäästä putkahtamassa luu??Oliko niitä roskiksessa paljon?Mulla söi kerran schäferpoika joulukinkun ja oli show jouluaattona,pieneläinklinikalla auttoi piikki asiaan ja oksensi ulos n.6kg kinkunkappaleita,mutta kissaan.Pienenä eläimenä saattaa olla kohtalokasta,otahan yht.eläinlääkäriin,mahd.pian.Tarkasta jokatap.mitä ulos tulee.
Kissalle on vaikea edes syöttää mitään löystyttävää ja mitä se sitten olisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 01:28

Kissahan syö luita myös hiirten mukana, joten odota ennen kun teet vielä mitään. Joa kissa ei saa ulostettua tai oksennettua ,tai siitä tulee flegmaattinen, vie se eläinlääkärille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 09:33

Odota päivä pari,jos kissasi muuttuu tuskaiseksi,vie heti eläinlääkäriin,sillä saattaa olla luu poikitain suolistossa.Toivottavasti tämä ongelma on jo selvinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:45

Haloo!!! Järki käteen.
Heti eläinläärille. Olisi pitänyt jo viedä .
On olemassa myös päivystyseläinlääkäreitä.
Ultraus tai röntgen paljastaa mikä masussa kisulilla myllää.
Toivottavasti ei ole liian myöhäistä!

Olen kokenut karvaasti eläinlääkärien tylyyden Seinäjoen alueella. Jos olisi ollut kantakirja sika, hevonen tai lehmä, olisi päivystävä eläinlääkäri tullut kotiin vanhemman koirani takia. Oli viikonloppu viime kesänä ja oli tosi paha seurata koirani tuskia ilman lääkärin helpottavaa apua.
En jaksanut yöllä yksin nostaa autoon kärsivää koiraa ja viedä häntä lääkärille.
Menehtyi ennen maanantaiaamua kun oli virka-aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:48

hop, hop, päivystävälle lääkärille,jos et vielä ole käynny.
Saattaa olla muuten ikävät seuraukset....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:05

kyllä nyt suosittelen menemistä eläinlääkärille!!!!!!! toivottavasti olet jo sen tehnyt..