Minkä kännykkäoperaattorin olet kokenut halvimmaksi? Mikä sopimus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 23:22

Elisan Kolumbus KK = kuukausimaksuton liittymä
(ei myydä enään, mutta eivät ole ottaneet sitä poiskaan) kerran vuodessa alle 20 e:n lasku.
Korjaan - näköjään myydään sittenkin vielä (taas ?).
Seuraavaksi halvin olisi Kolumbus K1 = 0,66 €/kk
Puhelut Tekstarit Perusmaksu
KK 0,139 €/min 0,09 €/kpl 0 €/kk
K1 0,069 €/min 0,069 €/kpl 0,66 €/kk
www.kolumbus.com/liittymat.html

Lisätty: 18.04.2009 - 23:38

Saunalahdesta tulee pelkistä kk-maksuista jo 47,4 e/vuosi, tarjousajan jälkeen .

Lisätty: 19.04.2009 - 00:12

Riippuu paljon siitä, minkälainen käyttötarve -tapa sille puhelimelle on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 22:45

Kyllä taitaa olla niin ettei yksikään ole niin edullinen yhdellä on joku etu ja toisella toinen. Lopputulos on kuitenkin, että puhelut on m aksettava !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:55

en tiedä halvasta, mutta elisa ja 700 min.puheaikaa ja 300 txt.. noin...35 ekuu kk...vähän ovat yläkantissa, mutta on jo ollut monet vuodet ja vällillä tulee txt tuokon määrä ja puhuttua, no txt viestei voisin supistaa, mutta puheaikaa .. supistaa.. sitä pitää oikkein miettiä...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:34

SAUNALAHTI.
Kaikkiin elisan, saunalahden ja kolumbuksen liittymiin koko loppuvuosi ilmaiset puhelut ja ilman kk-maksua.
Saunalahti eliitti+. Muihinkin vähintään edulliset puhelut/viestit.
Kannattaa tsekata toi ennen kuin mainostaa mitään;
netti.fi/gsm/gsmeliittiplus.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:49

ei oo ollut mitään muuta kuin sonera, joten se kelpaa :) mulla on sellanen puhepaketti: 1000tekstaria ja 100min vissiin joku 24e/kk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:52

Saunalahti. Eliitti. Ehdottomasti. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 01:04

saunalahti ei kuukausi maksuja,sopii minulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 01:19

Soneraan olen jumiutunut ja kaikki tietämäni edut ja palvelut hyödyntänyt. Myös vanhemmillani on Sonera joten tässä tapauksessa olen keskittänyt kaikki 3-liittymää liikkuva laajakaista ja modeemiyhteys. Kaikki liittymät on eri tarpeen mukaan. 350min puhepaketti, euron sunnuntai, perhepalvelu vai mikä se nyt on. vähän yli 100€/kk kaikki yhteensä ja puhua saa ihan riittävästi. Ei välttämättä edullisin mutta helpoin minulle. Soneran sivuilta voi seurailla laskua ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 01:43

Ittelläni on saunalahti paketti, ukolla dna, koska soittelee vähempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 04:41

Nykyään minulla on Saunalahti puhun niin vähän ja tekstareita en laita juuri ollenkaan, se taitaisi olla samantekevää mikä operaattori minulla on, laskuni on niin pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 09:39

Minulla on Elisa,joka on nostanut hintojaan aika tavalla.Puolisoni vaihtoi DNA:han ja saa puhua puolet halvemmalla kuin minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 10:21

Meillä ollut iät ja ajat Sonera. Yritysasiakkaana en ole ihan varma vaikka jollakin olisikin halvempi, mutta en kerta kaikkiaan jaksa rumpata niitä edestakaisin. Jos tänään vaihdan johonkin toiseen, niin heti huomenna soittaa kuitenkin se kolmas ja kertoo että ehei, meillähän se halvin on.
Mitä sitä turhaan rumppoomaan. Yksi on ja pysyy. Sonera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 11:27

Vuosikaudet on ollut DNA. Tuttapiirissä monella on DNA.
Itselläni liittymä johon kuuluu hintaan 8,90 textareita 1000kpl ja puheluita 1000min.
Tytär asuu toisella paikkakunnalla joten minuutit tulee käytettyä melko tarkkaan.
Muihin liittymiin vähempi "asiaa", joten laskua kertyy n. 12 - 24 euroa/lasku.
ELÄMÄ ON ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:36

Minulla on Tele Finland ihan hyvä liittymä on ollut jo monta vuotta. En ole löytänyt parempaa liittymää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:53

Miulla saunalahti ja on hinnat ihan kohdillaan. Halvimmasta en tiedä, mitä olen kattellut niin melkein saman hintaisia samanlaiset liittymät eri operaattoreilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 00:40

Sama täällä,alusta lähtien ollut Sonera ja sama numero,ei mitään mielenkiintoa muutella ja vaihdella liiittymiä,kun en mitään pulinaboksia kaipaa enkä tehtaile tekstareita solkenaan eli tylsästi Sonera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 13:43

Sonera ollut alusta asti, ja tulee olemaan jatkossakin. Laskut niin pieniä, kun en soittele enkä tekstaile turhan takia. Asiat hoidan ja sillä sipuli. Enkä jaksa juoruilla puhelimessa turhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 14:53

Koko kännykkauden ajan eli tosi pitkään on ollut Sonera enkä sitä vaihda. En puhu itseäsni konkurssiin, osaan säädellä asioita, en lurittele tyhmyyksiä j8lkislla paikoilla jne. Lasku ei tule edes kuukausittain vaan harvemmin eli maksaa alle 20 e /kk. Mitään ilmaisia puheluita en kaipaa, en halua sitoutua johonkin operaattoriin periaatteessa piktäksi aikaa minkä nuo olmaiskytkyt vaativat. Sonera myös toimii, Saunalahti taas ei, kertovat joktut joilla se on.

Lisätty: 20.04.2009 - 14:54

Sunnuntaietu on hyvä, eli yksi hinta per pv puhut sitten kuinka paljon tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:23

Halpoja ei olekaan. Elisa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 21:12

Elisalle olen ollut uskollinen koko ikäni, soppareiden nimet ovat vaihdelleet niinkuin tarpeenikin ...