Voiko käydä laittaan huulitatuoinnin, paljon se maksaa, ja sattuuko se tosi paljon?

Lisätty: 18.04.2009 - 22:08

Siis se tatuointi tulisi sisäpuolelle

Avainsanat: tatuointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 21:57

Mun yks ystävätär tatuoitsi huulirajansa,jos tarkoitat sitä huulitatuoinnilla ja kertoi,sattuneen aivan hirvittävästi.Kysäise tekevistä liikkeistä hintoja...

Lisätty: 18.04.2009 - 23:19

Voi H.,voiko sinne huulen sisäpuolelle edes tatuoida,kuka suostuu ym.ym.mitä järkeä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 22:18

iik sattuu, toki voit. En tiedä hintaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:21

turkissa kyselin kulmien tatuointihintaa, 400e

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:44

sattuis varmaan niin perkeleesti.. en ikinä uskaltais.. ja siinä on sit ikäraja vissiin 21v..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:48

En käsitä miksi haluaisit jonkin sellaisen tatuoinnin mitä ei näe kuin hammaslääkäri. Tosin alkukantaisilla heimoilla on joillakin tapana tatuoida kaikenlaisia limakalvojaan. En tiedä miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 01:56

Pikkutatuointeja tatuoijat eivät tee mielellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 08:26

Sattuu niin paljon, että unohda koko juttu. Muutenkin ihan tyhmä idea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 09:47

Sattuu tosi paljon ja hinta Turussa on 80-100 euroa.Jätä tämä hanke sikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 10:04

Maistuis varmaan sullekin... mitäs sitten kun aikuisena huomaat typeryytesi? Sattuu ja maksaa vielä enemmän.
PS. Luuletko että tatuoidulla naamalla saa paremmin poika/tyttökavereita itselleen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:14

Huulitatuointi kuullostaa melko hurjalta, sattuu varmaan aivan pirusti.
Jos nyt tuollaisen typeryyden haluat niin hintoja kannattaa varmaan kysellä tekijöiltä, jos nyt kukaan järkevä tekijä suostuu huulen sisäpinnalle tekemäänkään.
Mutta onhan näitä hullutuksia maailma pullollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 14:13

Mieti nyt kaksi kertaa, kannattaako ottaa sellaista, mitä kadut kymmenen vuoden päästä. Ja varmasti sattuu, että siitä vaan jos kanttia riittää. Hinnoista ei ole mitään käsitystä, mutta selvinnee viimeistään silloin kun lyövät laskun käteesi toimenpiteen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:31

Voit. Maksaa paljon. Sattuu vielä enemmän. En suosittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 17:22

haistakaa nyt huuli immeiset! tässä 5 päiväää sitten eräs jätkä tuli kämpilleni nähty aijemmin humalassa yhden kerran. No sitten olutta tässä ollaan maisteltu ja tuli hyvä idea että tatuoimme toistemme nimet alahuulen limakalvolle! ideahan on juuri siinä että sitä ei näy mutta se on sielä! tuskin enään edes tavataan toisiamme mutta niin hauskaa on ollu että muistohan se on sekin! älkää olko niiin kaavoihin kangistuneita "järkeviä" ihmisiä. mukava muistella vanhempana nuoruutta mitä sitä on ollut ja tehnyt! ja jos käy niin että tulisi yliriita niin ainahan sitä kirjotusta voi muuttaa! rakkain terveisin SARA JA SAMI / sarana ja samis