Montako kansanhiihtomerkkiä olen joskus ommellut hihaasi?

Hiihditkö kouluun ja takaisin sekä välitunneilla?

Avainsanat: kansanhiihto hiihto merkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 21:50

Sinä et ole ommellut hihaani yhtään merkkiä. Itse olen aikoinaan ommellut useitakin hiihtomerkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.04.2009 - 21:52

Pardon, tarkoitin 'olet ommellut'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:07

De ne rien-en ole ommellut yhtään,olen kaupunkilaiskakara.Muistaakseni kerran talvessa hiihdimme Laaksossa(Hgin keskuspuistossa).Ay kerran oli ns-viestihiihto Luukissa,mutta sekin piti mokata kaatumalla odottavan viestihiihtäjän päälle,sukset sekaisin ja täys katastrofi strarttiipaikalla eli ei palkintoa eikä hihamerkkiä :-(.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:17

en yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:47

mahdoinkohan nyt taasen ymmärtää väärin kyssärin, mut et sinä ole ommellut minule mitään hihtomerkkiä, tai ei sen puoleen ei kukaan muukaan, vaikka hiihtänyt kyllä olen ja ollut hiihtokolpailussakin koulussa pienenätyttönä...ja silloinkin eksyin ladulta ja hävisin koko skapan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:55

Nää oli niitä merkkejä joita sai kun hiihti tarpeeksi monta mailia talvella ja laittoi ne johonkin pöntössä olevaan vihkoon? Kolme muistan suoralta kädeltä trikoon hihassa mutta saattoi niitä olla enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 01:57

Et yhtäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 09:48

En yhtään.Olen aina ollut tosi huono urheilussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:27

et ole omellut niitä hihaani sinäkään, mutta en itsekään. ei ole ollut ommeltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 16:17

En ole niin paljoa hiihtänyt, että merkin olisin saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:32

Et yhtään.