Oisko kellään hyviä/hauskoja lahja ideoita 50v täyttävälle naiselle??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 20:16

Pitäisi tietää syntymäpäiväsankarin mieltymykset, ennenkuin uskaltaisi tosissaan suositella jotakin. Ehkä kirja, sarja laatupyyhkeitä tai kylpylän lahjakortti? Itse toivoin kunnollista mustetäytekynää patruunoineen, mutta en saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 20:20

Kokovartalohieronta on aina tervetullut lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:37

Jonkin korusarjan tuote, jota tiedät, että hän kerää. Tai jos on golffari niin näin kauden alkaessa osta 50 palloa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:00

Matkalahjakortti on oiva lahja matkustamisesta pitävälle. Matkan ei tarvitse olla kaukomatka, myös kotimaan kohteet ovat kiinnostavia. Esim. shoppailumatka Helsinkiin, kylpylämatka tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:02

Lahja riippuu tosiaan juhlittavan mieltymyksistä. Kun minä täytin pyöreitä sain maailman parhaan lahjan. 12 kuutiota ruokamultaa ja 14 kuutiota lietemultaa.

Kärräsin ja lapioin sen vielä ihan itsekseni siis soolona ympäri tonttia. Sanoisin, että tosi lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:08

Kylpyläloma kelpaa varmaan kaikille (Ikaalisten kylpylä on muuten paras).
Itse ehdotan aina kierrosta frisbeegolfradalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:10

siis siskoni täyttää myös

riippuu henkilöstä anna jotain henkilökohtaista hienoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:19

Tosiaan lahjakortti hieronta-tai kylpyläkokemukseen,kauneushoitoa yms.tekee terää jokaiselle täysikäiselle naiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:44

Lenkillä näin erään naisen pihalla jääveistoksen ja kysyin saanko kuvata sen. Hän kertoi siinä kuvia napsiessani, että sai sen 50 v. täyttäessään lahjaksi. Minusta se oli tosi hieno vaikkei kovin kestävä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 01:10

timantit sopivat lahjaksi kaikille naisille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:03

Järjestä hänen kanssaan laatuaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 08:29

Siinähän noita oli jo ideoita. Pitäisi tietää jotain tästä sankarista ja sit sen mukaan lahjakin. Joku hemmottelupäivä hoitoineen ja ruokineen ois ainaskin minusta kiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 09:47

Yritä kauttarantain saada selville mitä hän oikeasti haluaisi. Sitten toteutatte sen salaa.
Annan esimerkin: Minun entinen työkaveri kertoi, kun keskustelumme aikana sain selvitettyä, tarvitsevansa uudet rullaverhot.
No lahjaa mietittäessämme ehdotin sitten muille tämän hänen tarpeensa, mutta muut eivät suostuneet siihen. Muistan aina kun juhlissa sankaritar avasi pakettimme hieman pettyneen näköisenä. Hän tuumasi ihan vain hiljaa että mitä te turhaan tällaista. Minullahan on jo, uudet rullakaihtimet minä olisin tarvinnut. Muistan myös työkavereideni ilmeet senkin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 09:53

Anna hemmottelukortti johonkin kauneushoitolaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 11:32

Lahjakortit on hyvä idea ilahduttaa: kampaaja, kosmetologi, kylpylä, Kultasepänliike,
urheilukauppa, ravintola illallinen.
Synttärisankarin oma persoona ratkaisee mikä lahjakortti kannattaa valita.
Tai keksi oma lahjakortti, missä lupaat auttaa esim. kevät siivouksessa, puutarhanhoidossa ym ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:35

Tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2012 - 16:21

Itse annoin enolleni lahjaksi tuollaisen räätälöidyn Omakirjan (www.omakirja.fi).
Kyseessä ei siis ole Ifolor-kuvakirja, johon vain lisäät omia kuviasi ja itse kirjoitat tekstit, vaan kirja, jossa tietokannasta tulee eri vuosikymmeniltä ja päiviltä tietoa ko. ajankohdan tapahtumista ja kuvista. Toki itsekin saa tietoja ja kuvia lisätä sekä jonkinlaisia räätälöintimahdollisuuksia on painopisteiden suhteen (esim. musiikki, autot jne.)