Koripallon suomenmestari 2009?

Lahti voitti tänään korihait ja korihait onkin ennakkokaavailuissa täysin paperia kun jaetaan mitaleja. Ensi keskiviikkona korihait aloittaa kesäloman.

Avainsanat: korihait paperi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 21:32

Mikä Namika?
Suomessa on sata Namikaa koripallossa....
Ahaa, nyt selvis oli tietoa edellisellä että mukana on enää vain LAHDEN NMKY eli lahden namika. Se ei kuitenkaan voita, JOENSUUN kataja on paras tällä kertaa.
(mieluummin kyllä Lahti kuin Joensuu vaikka se onkin lähempänä)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 21:02

Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.04.2009 - 21:14

Ei pahemmin kiinnosta tuo laji. Se porukka yleensä voittaa kellä on parhaat neekerit. Edellä oleva vastaus on ilmeisesti annettu hieman miestä vahvempien voimalla, mutta ei siinä mitään jokainen stylellään. Korihailla on joku entinen pelaaja valmentajana mutta kyllä veikkaajassakin luki että porukka on täyttä paperia kun tosipelit alkaa. Oli varmaan oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:19

Sanoisin, että Namika ois voittaja, en kovin tiiviisti ole kylläkään seurannut viime aikoina/viikkoina..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.04.2009 - 22:01

Honka on taas parhaimmillaan, kun pudotuspelejä käydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:42

ja höpönlöpö.. kyllä korihait vielä voittaa lahden.. pyrintö on aika vahvoilla valitettavasti.. kataja vois voittaa jossei korihait voita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 09:57

En piittaa paljonkaan koripallosta,mutta jos Turkulaiset päihittäisivät muut,niin hyvä olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:36

Pelit kesken. Hieno peli.