mitä horoskooppisi ennustaa sinulle tänään? :)

mulle se ennustaa että:"Älä huomauttele muiden vioista, vaan kurkista omaan sielunpeiliin, et ole ihan puhtoinen sinäkään. Asiat lutviutuvat omalla painollaan. Rakkauselämäsi kohenee."
etenkin viimeinen lause on mietityttänyt koko päivän :D olisikin totta <3

Lisätty: 18.04.2009 - 20:46

suomi24:n horoskoopeista luin :D

Lisätty: 19.04.2009 - 13:19

pakko sanoa vielä että tuo viimeinen lause todellakin piti paikkaansa! :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 20:18

'Vain harvoin ajatuksesi juoksevat yhtä selkeinä ja voimakkaina kuin nyt, joten älä epäröi tarttua esille nouseviin ideoihin. Homma toimii tarkasti ja varmasti kuin maailmankello. Älä yritä mennä asioiden edelle. Hoida yksi palanen kerrallaan kuntoon ja anna kokonaisuuden pysyä kannustavana taustakuvana.'

Aika aliarvioiva oli tämä 'ennustus' (vain harvoin ajatuksesi...., höh) tässä horoskoopissa, sanoisin

Lähteet:
www.vaahtokylpy.net/horoskoo...pi/kauris/

Kysyjän kommentti

en voinut muuta kuin nauraa tuolle miten kommentoit horoskooppiasi :'DD

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 18:47

Hieno ennuste,mutta mistä löysit horoskoopin,ei tule lehtiä,missä olisis.

Lisätty: 18.04.2009 - 18:51

Joku ei ota sinua niin vakavasti kuin tahtoisit. Saat hänet muuttamaan käsitystään, kun hoidat erään rempallaan olevan asian kuntoon.
Tänks chumba!
Nyt kauhee funtsiminen,mikä asia,sillä tuntuu että kaikki on ihanasti rempallaan.

Lisätty: 18.04.2009 - 21:51

Olet tekemässä tärkeitä päätöksiä elämässäsi ja nyt jos koskaan pystyt tuomaan ajatuksesi ymmärrettävästi myös muiden tietoisuuteen. Ideoita ja suunnitelmia kannattaa tuottaa suorastaan tehoviljely ideaa noudattaen näiden päivien aikana. Päättelykykysi ei horju tiukassakaan paikassa.

Lähteet:
vaahtokylpy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:47

"Sinun olisi viisasta olla nykyistä myötämielisempi erästä ihmistä kohtaan. Suopeampi suhtautumisesi palkittaisiin ennen pitkää."

Kopioin ton iltasanomista, mut näin se kertoo tänään...

Lähteet:
www.iltasanomat.fi/naiset/ho...kooppi.asp

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 18:56

Kalat 20.2. - 20.3.

Painit isojen ratkaisujen parissa. Tavallaan olet hiljaa sisälläsi hyväksynyt ne jo, mutta neuvottelulla muiden kanssa vahvistat päätöstäsi. Ehkä ihan hyvä.

Jahas, mitäs tuohon nyt sanoisi. Totta toinen puoli.

Lähteet:
www.iltalehti.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:57

HÄRKÄ 21.4. - 20.5.

Läheisesi suunnitelma on turhan epärealistinen. Olemalla ovela voit saada hänet palaaman maan pinnalle ilman, että hän edes huomaa manipulointiasi.

Minä olen luullut, että kesäapulaiset laativat näitä horoskooppeja aikansa kuluksi naureskellen.
Mutta nythän mä pääsen juonimaan. Tämähän sopii mulle kuin nenä päähän....vau!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:57

Kääk!!!Jaaaaa!!!
Et kai vain missään elämäsi vaiheessa todella uskoisi johonkin aivan huuhaahin.
Kaikenlaista ajanvietettä tarjoavat lehdykäiset ja nettisivut,
Varmasti Sinä omalla persoonallisuudellasi voit vaikuttaa enmmän elämäsi kiertokulkuun ja tapahtumiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:27

en lue en usko niit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:31

"Eräs ihminen yrittää kaapata itselleen sinulta jotakin. Saat hänet lopettamaan silmillesi hyppimisen, kun muistutat häntä vahvuuksistasi."

En ainakaan vielä tiedä kenestä on kyse...? Luen horoskoopin päivittäin ja kun sen lukee oikein saa sen sopimaan omaan päiväänsä melko usein. Eli siis uskon niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:33

Solmut aukeavat itsestään ja pääset uudistamaan tärkeää ihmissuhdetta. Töissäsi on kriisitilanne, josta sinun olisi syytä pysyä erillään.

Lähteet:
suomi24:sen horoskooppeista :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:52

Jousimies

Jousimies Romanssirintamalla on tavallista vilkkaampaa, mutta älä aiheuta turhaa mustasukkaisuutta, jos et ole vakavissasi näiden tyyppien suhteen.

tämä horoskooppi ei nyt kohdallani pitänyt paikkaansa..minulla on vain tuo yksi ja ainut rakas, enkä kylläkään muita kaipaakkaan..joten ei pitänyt paikkaansa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 00:08

Älä jää kotiin makolemaan,vaikka olisi kuinka kurja ilma. se on sinun juttusi mistä saat mielihyvää. Ota kaverikin mukaan.

Näin sanottiin minulle,mutta ei tullu mentyä ulkoilemaan,kun oli niin kurja ilma..
Olisi pitänyt paikkansa,jos olisin lähtenyt lenkille,mutta toteutan sen huommenna.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:06

Sanoi ettei kannata edes yrittää paneutua ainakaan kouluasioihin ja otin vihjeestä vaarin, olen Katinkullassa lomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:02

Työtä,rahaa ja rakkautta.
Älkää ottako kovin vakavasti,olin itse aikoinani eräässä lehdessä kirjoittamassa horoskooppeja.