Uskotteko paranormaaleihin ilmiöihin?

Tänään kun tulee taas se huippujännittävät Riivatut talot, jossa ei sitten tapahdu yhtikäs mittää...

Lisätty: 25.04.2009 - 18:44

Ennenkuin valitsen parhaan vastauksen kerron sen verran että kotonani aina silloin tällöin joku käveli rappusia ylös ullakolle, astui irtolankun päälle ja istui ullakon sivulla olevalle hetekalle. Minun huoneessani kattovalaisin saattoi pyöriä itsestään.
Mutta minä en osannut pelätä, vaikka aikuiset vahvistivat että heistä moni oli kuullut sen ullakolle menijän.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 21:49

kyl, kyl uskon kovastikkin...älä nyt suutu, kun sanon näin, enkä millään pilalla, mutta meillä on maahisia, en ole niitä nähnyt, mutta ne pitää meteliä...vällillä on kuin lasia hajois sirpaleiksi..kuuluu erillaisia ääniä ja meidän pojatkin ovat korvat höröllä, kun niitä ääniä kuuluu...mieheni kyllä yrittää selittää minulle realiteettejä, mutta on vällillä ihan hölmönä, kuten minäkin kun kuuluu outoja äänijä...joten ne maahiset pitää omaa hauskaa...yksi ilta kun jostain sanoin hieman tiukkasävyiseen ääneen miehelleni alkoi kuulua , kuin astiakaappi ois tippunut seinästä...(siis keittiöstä äätä.).hirmuinen rikkimenneiden astioiden särinä..sanoin , että nyt tippui astiakaappi ja mieheni meni keittiöön..minä kannoilla ja ei ollut mitään..ei yhtikäs rikkimennyttä astiaa, eikä mitään muutakaan..totesin vain miehelleni, että nyt maahiset sit lellii häntä, kun en saa edes suutahtaa, kun jo ne pillastuu...että jotain täällä meitin koton on..mut mitä? kun on lunta maassa, niin autotallin liki on pläntti, missa ei koskaan ole minkään laisia eläimem kulku jälkiä ja kun kissat ja vierailevat koiratkin tuijottaa pihassa olesaan aina sinne suuntaan, niin olen varma, jotta sielä ne meitin maahiset asustaa..jossain...

Kysyjän kommentti

Kiitos. Oikein ahmin tekstisi. Sattumaako, tänään on taas Riivattujen talojen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 18:29

Uskon kyllä siihen että elämää on muuallakin kuin maapallolla.
Siihen en usko että lelu lentää lattialta itsestään suoraan päähäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:34

Kyllä minä jotakin sellaista uskon olevan, sattui tämä kysymys sivuamaan Rauni-Leena Luukkasen kirjaa jota toiseen kertaan luen universumin lapsi. Mutta tuota ohjelmaa minä ihmettelen , porukka jossain pimeessä katsojia pelottelee eikä mitään muuta ole kuin valo heidän kasvoillaan joka tekee heidät kamalan näköisiksi, ja kansa kyttää tyhmänä sitä, halvalla saa ohjelmia tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:34

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:40

Uskon,että selittämätöntä,tutkimatonta on olemassa ja muualla
avaruudessa on elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:43

tahdon uskoa. minusta on hauska saada ruokittua mielikuvitus valloilleen katsomalla myös kyseistä sarjaa, sammutan yleensä kaikki valot ja annan television olla vähän kovemmalla... vaikka Riivatut Talot (Most Haunted) -Meedio Derek Acorah jäi kiinni huijauksesta...
paranormaaliblogi.net/index....jauksesta/
mutta vastata vois sinun kysymykseen että uskoo ken tahtoo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:49

Kaikenlaista ajanviihdettä itse kukakin voi kuvitella ja ajatella.
Mutta jos ken kokee voiko näyttää toteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:26

uskon senverran, etten halua olla missään tekemisissä sellaisen kanssa, en edes katsoa "viihteenä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:37

Uskon vakaasti, että emme ole ainoa laji koko universumissa, niin itsekäs en sentään osaa olla. Sitä onko se samanlaista tai erilaista ja missä ulottuvuudessa en tiedä eikä tiedä kukaan muukaan koska se ei ole meidän maailmamme kanssa yhteneväinen. En näe mitään järkeä tässä elämän hetkessä maapallolla jos se on ainoa asia mitä on olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:58

En ota kantaa siihen millainen ohjelma Riivatut talot on, mutta tiedän itse kokemuksesta, että paranormaaleita ilmiöitä esiintyy maailmassa, uskoi niihin tai ei. Niistä on jonkin verran kokemusta itselläkin. Olen kyllä huomannut, että joillekin ilmiöille löytyy myöhemmin järkevä selitys, joillekin ei. En sen takia jaksa hirmuisen paljon innostua koko ilmiöistä. Nehän tulevat ja menevät jatkuvasti,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:39

Ei voisi vähempää kiinnostaa "paranormaalit" ilmiöt. Noitiin en usko. Afrikassa näyttää olevan muotia polttaa noitia roviolla, eikä todellakaan näytä järkevältä toiminnalta.
En usko edes ufoihin, vaikka olen itse nähnytkin sellaisia. Jotain erivärisiä valopalloja liikkui taivaalla muutaman tunnin. Siihen aikaan ei helikoptereita oltu varmaan edes keksitty, joten tunnistamatta jäivät, eli olivat siis tunnistamattomia lentäviä esineitä. Lehdessäkin niistä oli ja ne oli nähnyt muutama tuhat muutakin ihmistä.
Tuttava kyllä uskoo ufoihin ja kuuluu ufotutkijoihin. Hän ei harmikseen niitä ole nähnyt.
Väittää kuitenkin tietävänsä kaikki kaksitoista eri rotuista avaruuden eläjää, joiden edustajat pallollamme säännöllisesti vierailevat.
Minulla sellaista tietoa ei ole. Jos en kerran tiedä, niin en oikein voi väittää vastaankaan.
Minun puolestani saavat elää rauhassa nämä muukalaiset, asuivat sitten mikro- tai makrokosmoksessa, jos heitä ylipäätään on olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:46

Paranee olla normaaleja juttuja ennenkuin uskon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:43

Tavallaan uskon paranormaaleihin ilmiöihin koska olen kokenut niitä, tai sitte olen vain muuten vaan ollut hullu, koska olen pelannut spiritismiäja tehnyt mniitä kaikkia, niin olen nähnyt sitten varjoja,kuullut ääniä, ja kaikkea tällaista. koen niitä vieläkin mutten enää niin paljon ja seuauksina on ollut etten pysty nukkumaan ilman valoja ja ettei joku tv tai tietokone ole yöllä päällä.....
Sanon vaan ettei kannata mtn tällaista pelata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:59

Uskon. Itsellekin sattunut kaikenmoisia..ja lähi sukulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:33

Kyllähän asia on niin ,että kaikkea sattuu ja tapahtuu, eikä me voida sille mitään! Emme tiedosta itse paljoakaan mitä ympärillämme tapahtuu! Asioihin on pakko uskoa, sillä liippaa välillä hyvinkin läheltä kaikenlaisia kummajaisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:13

Jonkun verran, kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:04

Ehdottomasti uskon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 15:47

Joskus tapahtuu jotain outoja juttuja, mutta selitän itselleni sen kuuluvan normaalielämään. En siis usko paranormaaleihin ilmiöihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 21:01

En usko ollenkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 23:18

uskon, ja olen pientä kokenutkin.. joskus tänne jäädään ja on parempi elää sovussa rinnakkain. Mummo aina sano, että ne ei häiritse meitä, jos me ei niitä.. ja, että ne ei näyttäydy heikkohermosille, se on luonnon laki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:38

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:00

En kyl usko tollasiin hömppiin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 01:33

sadut ja tarinat - osastolle olen ne pitänyt jo aikoja sitten ja siellä pysykööt