Kuinka moni katsoi jääkiekko ottelun Suomi- Ruotsi????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 20:45

Ehkä joku muukin, mut mie ainakin katoin ja nyt jännään Tsekki - Venäjä - matsia:)

Kysyjän kommentti

Mukava kun on jääkiekon ystäviäkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 17:29

En ole jääkiekon ystävä joten en katso. PAITSI kun ja jos Suomi ja Ruotsi pelaa maailmanmestaruudesta vastakkain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:38

Enimmillään on kauden aikana tullut seurattua paikan päällä yli 50 liigapeliä ja useat mm-kisat katsomosta joten kiekko kyllä kiinnostaa (tosin joskus se kyllä kiinnosti huomattavasti enemmän). Nämä turhat turnaukset voisi lopettaa, varsinkin muutama päivä ennen mm-kisoja.
(luin tuloksen juuri koneen tekstitv:n kautta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:35

en katso koskaan urheilua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:23

Eipä tullu seurattua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:18

Katsoin torstaina matsin Suomi-Venäjä, tämä Ruotsi-ottelu samoin kuin huominen tsekkipeli eivät näy meidän telkussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:57

Katsoin torstaina ottelua,mutta Ruotsi-Suomi tuli kai maksukanavalta eli en katsonu.En maksa enempää tv-maksuja kuin on pakko!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 00:36

en katsonut nyt tuota peliä, mutta katson jos suomella on mahiksia voittaa, niin loppueriä katselen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:07

En ole viikkoon katsonut telkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:30

Jääkiekosta kyllä pidän, mutta tätä ottelua en katsonut.
SM mitalliotteluita tuli seurattua ja nyt odotan mielenkiinnolla MM-kisojen alkamista tulevana viikonloppuna :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 15:59

Ei tullut katsottua, kun en ollut kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 21:02

Enpä katsonut, Yleensä hyvin mielelläni katselen jääkiekkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:39

En katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 13:09

Joo katoin :) eikö se päättynyt 5-0 en oikein muista mutta suomi voitti:))