Mikä on suosikki eläimesi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 18:09

Vajaahampainen laiskiainen. Se nukkuu mun kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 15:22

Koala, jolle kelpaa vain eukalyptuspuun lehdet.
Koalan motto "hoppu on haitaksi" on myöskin varsin järkevä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 15:26

Kotona tietenkin kissa, mutta luonnonvaraisista eläimistä pidän apinoista sekä muista kädellisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 15:28

Vilma tietennii. Muista eläimistä mielenkiintoisia ovat norsut sosiaalisuutensa vuoksi ja taitaa olla ainut eläin joka itkee. Kauneimpana ja uljaimpana pidän tiikeriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 15:35

kyllä koirien kanssa tulee eniten kaveerattua,muuten thaimaassa on koiria mutta ei kissoja
täällä malesiassa on kissoja mutta ei koiria,mistähän lie johtuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 15:37

Oranki eli ihmisapina. Miten suloisia ovatkaan pienet oranginpoikaset. Melkein kuin ihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 15:44

Aasi on kunnon eläin, näkyy pysyvän paikoillaan moottoritien keski ruohikolla sen aikaa kun ajaja on tavernassa ousolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 16:02

Kotona 8v koira nimeltään Fiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 16:27

Kissaeläimet,pienet ja suuret.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:00

Oma hauveli tietty, mutta laiskiainen tehnyt muhun vaikutuksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:11

Kissat, koirat, hamsterit ovat kaikki lemppari eläimiäni.tai suosikki kun sitä kysyit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:59

Siivouspäivänä mikään eläin ei ole suosikki :) mutta muuna aikana tykkään koirista ja hevosista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:41

käärme :p

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:23

omat koirat:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:26

Kyllä se on nykyään koira..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:42

Pidän kaikista matelijoista ja suosikkejani ovat käärmeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:05

No, minullahan on kaksi kania, joita rakastan ja joista pidän huolta.
Kävin koiranäyttelyssä pääsiäisenä ja siellä ihastuin koiraan, jonka rotu on kromfohrländer. Omistajien ja kasvattajien mukaan erittäin hyvä perhekoira eikä lainkaan metsästysvaistoa vaikka terrieriltä näyttääkin.

Mutta, jos olisin rikas, minulla olisi varmaan oikea eläinfarmi! Hevosia, lehmiä, kissoja, koiria, kaneja ja pari, kolme kengurua. ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:02

Ööh,mikä näistä??Kun rakastan eläimiä,ni hevoset,aasit,koirat,kissat....
Villeistä delfiinit,seeprat,norsut,kengurut,koalat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:56

Ekana tuli mieleen kissat, sit tokana kisut, kolmantena kisumirrit, neljäntenä tääl koton asustelevat sepe ja mini, ai, niin... nekin kisui...hmmm¨... nooo, jos ei kotonmaast, niin nuo laiskiaiset on just kun mä vapaapäivänä, pandat lutusii myös, voi näit ois niin paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:04

Lemmikkieläimistä eniten pidän koirasta, mutta on ne kaikki karvapallerot niin suloisia ettei voi olla rapsuttamatta :) ..vaikka joillekkin allerginen niin silti. Eläimet tekee maailmasta niin monimuotoisemman, ei luonnossa vapaana elävistä voi edes valita. Monilla on niin ihania ominaisuuksia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:34

simpanssi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 00:22

koira :) joko ISO isokokoinen koira, tai pikkunen hauveli, jotenki ei kiehdo koirulit siltä väliltä, tai siis ite tykkään näistä ääripäistä 8)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 01:09

kyl se on nuo 2 otto ja onni punapää ...täl punapääblondil ja ...sit apinat...mutta käärmeit inhoon ylikaiken...meil ne kyyt pakkaa tulemaan terassillekkin..yöx....onneksi otto tappaa niitäkin...nyt voi eläinystävät raivostua..mutta minä en ja ottopoika saa heti palkaksi katkarapuja ison kipollisen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:27

Hevonen, kirahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:13

Delfiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:40

Kotioloissa tuo meidän ihana 8v. neiti kissa Matilda ( jonka nimeä lainaan täällä Napsussa )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:38

kissat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 16:26

Kissat ovat aina kiehtoneet minua. Itsellänikin on nyt yksi kissa. Villeistä eläimistä Leijona on upea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 21:04

En osaa yhtä suosikkia nimetä joten siis Susi,Kettu,Lumileopardi sekä Tiikeri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:21

KISSA KISSA KISSA ja KISSA!!! nii ja tiikeri siinä hyvänä kakkosena..kissaeläin kuitenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:42

Punakorvakilpikonna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:04

Kissoista oon tykänny vaahtosammutimen kokoisesta asti ja tälläkin hetkellä kauhee kissakuume. Mut sit noista luonnonvaraisista eläimistä delfiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 13:32

Varsinaisista kotieläimistä (lemmikeistä) se on koira. Pidän myös lehmistä, lampaista, vuohista...
delfiini on upea eläin kun sellaisia näkee kokonaisen parven, sitä ei unohda koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 08:36

Kissat on ihania!