Kuinka monella Napsulaisella on tänään ollut kamala krapula?

Avainsanat: känni viina.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 18:19

On mulla ollut krapula. Vuonna 1963 Tampereen Domuksella oli opiskelijabileet, jotka muistetaan. Sen jälkeeen on ollut hiljaisempaa.

Kysyjän kommentti

Voi olla, et vappuna vilkastuu sinunkin kohdallasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 14:01

Ei minkäänlaista krapulaa ole ollut. Ellei sitten oteta huomioon kolmiolääkkeistä tulevaa pöhnää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:02

Ei kamala eikä vähemmän kamala.
Kamala ollut ehkä Roskilde Festival-2000 jälkimainingeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:05

ei ole ollut mitään rapulia....vaan nyt kun tuo sappikin jätti taas kivuiltaan rauhaan, niin virtaa riittää ja siksi nyt touheilen innolla, kun melkein viikon olin mitään tekemäti..koti hommia nimmittäs...onkin nyt kiva taas askarrella..mutta...kysyppä vappupäivänä sama kysymys..heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:06

Enpäs osaa sanoa, kuinka monella napsulaisella krapula ois tänään ollut...hmm.. itelläin ei, ihka puhki tämän viikon lomastain kylläkin, lapsenlasta hoitanut + muut kotihommelit, kun tää tuorein lapsenlapsi viel on siel kättärillä. Eilen illalla noin yheksält illalla menin nukkuun ja aamul formuloit kaffeen kera kattelin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:18

Ei olis tapettihommat onnistunu jos olis oikein vatkannu ja toisaalta olisin kyllä ihmetellyt jos kankainen tulee itestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:38

Ei olla nyt pulloon koskettu, ei ole krapulaa eikä tiedossakaan koska olisi sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:55

Täällä ainaskin viimeksi on krapulaa sairastettu...hm....en edes muista, on niin kauan aikaa siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 15:30

jos tarkoitit alkoholista tulevaa krapulaa,napsulaiset ei käytä alkoholi pitoisia juomia siihen malliin että tulisi krapulaa

Lähteet:
napsulaisten aikaisemmat kirjoitukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 15:46

Ei semmosta viitti kärsiä kun elämä on silloin niin kurjaa. Itse aiheuttamaa kurjuutta.
Tippa ei tapa eikä tee krapulaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 16:05

Ei ole perjantaipulloa-tai paukkua kumottu ;-) .Tänään kylläkin on viiniä illallisen kanssa,mutta ei kankamoiseen saakka.Turhanaikaista kidutusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:01

hahaa eipä ollutkaan kun en ottannu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:14

Ei ole rapulaa ollenkaan kun ei oltu juoma tuullella eilen illalla. ja mikä se sellainen on ei meillä ole rapulaa vieraillut aikoihin näillä main. en suuresti kaipaa sitä olo tilaa. ihan hyvä tänään on ollut olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:36

No ei kyllä krapulaa tänäaamuna , huomisesta ei tiedä. Vaikka on minkälaiset Tryskööt (www.pohjalaisettryskoot.fi/)
Mutta mikäli vanhat merkit paikkansa pitää, niin ei huomennakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:23

ei nyt kamala mutta vähän:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:06

Ei ole ollut krapulaa.
Krapula johtuu vääränlaisesta juomisesta, joko illalla tai aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:29

Onneksi ei minulla. No ei ole kyllä aihettakaan mistä ois tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:18

Ei ole krapulaa kuin hyvin harvoin.Juon skumppaa.Seuraavaksi on vappu ja olen kutsunut ystäviä vappubileisiin ja samalla kesäkauden avajaisiin.Shampanja menee jalkoihin ja jos sitä juo parikin pulloa,on aivan varmasti seuraavana aamulla krapula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 21:05

Eilen oli pientä kankkusta näkyvissä. Ei tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:24

mikäs se on;)..joku paha olo vissiin:) :D ..en ole onneks ollut niin onnekas tai onneton-ko, että olisin saanut sen kyläilemään meikän luona piiiitkäääään aikaan. nyt kuntoillaan, eikä vietetä krabbe päivää punkan pohjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:43

Ei kenelläkään