Kuulutko joukkoon?

Siunattuja ovat puupäät, sillä he eivät huku.
Oletko yksi heistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 13:16

Kyllä minä olen, enkä halua päätäni rapsutella kun tulee tikkuja kynsien alle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 13:20

Paremmin kai kovapäinen,
ensimmäinen epäonnistuminen ei lannista pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 13:23

En kuulun tähän joukkoon ja toivottavasti en joudukaan. Moneen muuhun kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 14:02

En omasta mielestäni kuulu ja sanoisin joistakin puupäistä että takia ne ovatkin joskus niin rasittavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:12

täälä viitta yksi puupää...mutta eipäs tuosta haittaakaa ole kauheasti ollut, kun ottaa opiksi virheistään...tunnustan että vällillä kyläkin tekis mieli hakata tätä päätä seinään..no ei yhdes pääs , joka on kesät talvet samas ropas voi oikke pajoa vaatiakkaan. ...muuta jos sitä oikein paljon hakkaa seinään niin halkeehan tuo laho ja viel voipi tehä kipiääkin.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:45

Ei oo miu pää puust (on tehty pään magneettikuvaus kun oli borrelioosi, ja luulisin, jot oisivat sanoneet, jos jonkun puulastun oisivat nähneet siel luulen ma), mut pinnalla pysyn ja ehkä juuri siks, eikä haittaa 'vaik tekee kipeää'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 15:39

Joukoissa tyhmyys tiivistyy, mutta niissä on pelottavaa voimaa. Sitä ovat sodat todistaneet.
Koetan olla kuulumatta mihinkään joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 16:49

En tunnusta,vaikka kovapäinen joskus tulee oltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:04

puupää juu, mutta uppotukkilaatua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:06

En kuulu. Jos kysyjä on urospuolinen niin vastaan Pirkko Arhipan sanoin: "Poikien joukossa tyttöjen joukko tyhjä."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:06

Sanoisinpa jopa, että melkoinen puupää :) Eikä siinä vielä kaikki, puu on vielä lahoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:42

oi kyllä vain! :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:20

enpä ole punapää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:20

En oo puupää olen luupää,missä vähän aivoja jäljellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:45

En ole testannut onko pääni puuta sillä sitä ei saa veden alle. Kammoan jo pelkkää ajatustakin, että sukeltaisin veteen. Ja viimeksi kun koputin päätäni hyvän onnen merkiksi sain eteeni huonon tuurin joten sen mukaan ei se puuta ole. Vai olisiko kenties jo niin laho, ettei toiminut siksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:23

Toivottavasti sellainen puupää, johon ei tyhmyys tartu eikä neste nouse pullistamaan otsaa kuplalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:36

Juu, ukkoni serkku on puuseppä ja putosi veneestä vuosia sitten vappuna kännissä. Olet oikeassa,puupäät ei huku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:23

Toivottavasti en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 11:34

sanoisinko, että varsinainen luupää tai kun täällä savossa asustan niin LUUPIÄ

Lähteet:
omapiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 21:05

Enpä taida joukoon kuulua. En ainakaan omasta mielestäni, muilla voi olla eri mielipide asiasta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:44

Autuaitten joukkoon tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 19:54

koska en ole asiasta aivan varma, opettelin uimaan pysyäkseni pinnalla