Uskotteko että maailmanloppu tulee vuonna 2012?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 12:31

En usko.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:31

No en todellakaan usko. Eihän se ole tähänkään asti tullut vaikka on peloteltu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:33

Eletään nyt vain täysillä tätä päivää. Ja annetaan huomisen huolehtia itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:35

En usko, että kukaan tuota vuosilukua tietää, ja mitä hyötyä edes tietää tätä vuosilukukua, kun ja jos se tulee, niin mehän emme sille sitten enää voi mitään, turhaa murhetimista koko asia.... siitä huolimatta kannattaa panostaa omalla maapallon olotilaan elämäntyylillään, jotta luonto pysyisi puhtaana ja elinkelpoisena; kierrätys, yms. jutut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:39

Miksi juuri silloin? Tulee kun on tullakseen ja millä tavalla. Sitä emme tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:42

Onneksi en tiedä, milloin tulee. Oletettavasti ei ennen kuolemaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:47

Maailmanloppua on uskoteltu tulevan niin useasti että on jo menettänyt uskottavuuden. Ei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:50

Kaikki ne ennustukset jotka on tehty maailmanlopusta, eivät ole vielä toteutuneet, ovatko sitten olleet ns. väärien profeettojen ennustuksia, elikkä olleet suoraan perkeleestä.

"Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä."

Mutta taas sitä odotellaan tämän sivuston mukaan:
www.ilmatar.net/~np/misc/maa...te20090120

Mutta en vieläkään usko että tulisi 2012.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:59

Senhän piti tulla vuonna 2000.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.04.2009 - 13:08

Ei tule maailmanloppua tulee uusi alku ja 1950 luvun tyyli nykytekniikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 13:55

Tämä on sitä tyhjää spekulointia, maailman lopusta, kaikki aikanaan, jos sitten ylipäätään tulee koskaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 14:00

No jos se on sitten meidän elokuumme viimeinen päivä, niin sillehän me emme mahda mitään. Lainat tulee maksettua pois siihen mennessä ja mitäs siitä vaikka jotain jäisi. Eihän niitä jää tänne kukaan selvittelemäänkään. Pitäisiköhän vielä vaihtaa nykyinen biili ihan tuliterään? Ei tarvitse kuin reilu kaksi vuotta sitä maksaa ja samalla saa nauttia ajamisen ilosta uudenkarheella tytöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:20

en todellakaan usko ...pienenä kuulin helluntaliasen paasavan meillä, kun äiti oli pästänyt sisälle, niin maailmanlopusta oikein sydämmenkylyydestään ja minä pien kun uskoin joka sanan , niin siinä keräilin nukkeni ja kamani kainaloon ja odotin ikkunan vieressä taivaalle katsoen...vieläkin istuisin ja odottaisin ellei äiti ois sanonut , että ei ne varmaankaan tarkoittaneet sanoillaan nyt, just ja heti...joten en usko, enkä kerää molla-maijaa kainaloon , ja jää odottamaan tätäkään maailmanloppua...voipi se joskus tullakin, mutta minä lähden ihan muista syistä, kuin maailmanlopusta....pilvenpäälle tai minne sit mennenkin ..onneksi en tiedä loppuani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:51

En usko. Mutta koulussa puhuttiin (5lk) että jossain pohjoisessa päin on joku reikä jossain öö... mikä ohut pintakerros olikaan ja aurinko paistaa siitä läpi suoraan jonnekkin mereen missä on jotain jäävuoria ja ne alkaa vähitellen sulaa ja sitten ne muuttuu vedeksi veteen ja sit me hukutaan veteen.... ööö... just niin... en usko että loppu tulee just vuonna 2012 mutta tää maailma menee koko ajan huonommaksi että ehkä "jo" 40 vuoden päästä tulee maailmanloppu koska on NIIN paljon kaiken maailman saasteita.

Lisätty: 18.04.2009 - 14:55

Toi nyt kuulosti vähän älyttömälle mutta niin koulussa puhuttiin. TÄYSIN TOTTA en valehdellut missään kohdassa mutta se ehkä näyttää sille koska mulla on niin huono muisti ja se vähän pätkii mutta muistinpahan sen loppujen lopuksi.

Lähteet:
Koulu,Opettaja,oma äly

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 15:12

En usko, että tulee ja jos kuitenkin tulee niin olen valmis. Ei kannata miettiä näitä maailmanlopun asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 15:19

Höpsistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 16:12

Eikö se tullutkaan huhtikuun 17pvnä 2009?
Onko sulla tarkempaa päivämäärää,että tietää varoa sitten vuonna 2012?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:05

en usko, ja mitä sen on väliä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:12

Maailman lopun (Doomsday) pitäisi tapahtua 21. joulukuuta 2012. Tähän ovat päätyneet ne, jotka ovat perehtyneet Maya-intiaanien käyttämään lukujärjestelmään ja kalenterisysteemiin. Sen mukaan Mayojen kalenteri alkaa aina alusta (tai päättyy) noin 5126 vuoden välein edellisen nollakohdan ollessa 11.8.3112 e.Kr, seuraava olisi 21.12.2012. Toisten mukaan myös Nostradamus olisi päätynyt ennusteissaan samaan vuoteen (ja moneen jo menneeseen vuoteen), jolloin asteroidin tai jonkun muun vastaavan hirviön taivaalta pitäisi tuhota maa. Jotkut vittaavat jopa kiinalaiseen muinaiseen ennustajaan, joka olisi päätynyt samaan vuoteen. Lisäksi väitetään, että miljoonat internetiin kytketyt tietokoneet olisivat keränneet kaikenlaista tietoa ja tulokset ennustaisivat valtavaa kaaosta vuodelle 2012.
Jos heittää kuukkeliin hakusanan "Doomsday" tai "Doomsday 2012", löytää vaikka mitä "perusteluja" ja myös asiallista taustaa näille huuhaa-jutuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:19

en usko.. jotakin muuttuu tulevaisuudessa mutta maalima ei mihkään lopu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:08

Saanen huomauttaa, että Maya-intiaanien loppu tuli jo aikoja sitten, joten se siitä...
Itse ajattelen, että halua olla valmis lähtöön tuli se maailmanloppu sitten minä päivänä tahansa tai ei. Elämän on oltava elämisen arvoista. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:12

Enpä usko.
Koulukaverin isä, jehovan todistaja, tehtailija ja johtaja uskoi 70-luvulla. Toinen kaverini oli tuolloin töissä ko. tehtaassa ja kertoi kuinka työväki oli maanantai aamuna ollut ihmeissään, kun halli oli tyhjä.
Kaikki irti lähtevä oli myyty, koska viikonloppuna piti olla ohjelmassa maailmanloppu, eikä maanantaina olisi enää työntekijöitä, koska he olivat pakanoita.
Jehovillahan on se tietty määrä, joka pelastuu, eikä maailmanlopussa häviä kuin ne ihmiset, jotka eivät kuulu pelastettavien joukkoon.
Jälkeenpäin kuulin, että paikalliset jehovat olivat jakaneet paikkakunnan hienoimmat talot etukäteen, kuka mihinkin saa muuttaa sen tyhjennyttyä asukkaista.
Jakokokous oli kuulemma ollut varsin riitaisa, sillä kaikki halusivat heinoimman talon itselleen.

Ihan tässä tuntee itsensä vanhaksi, kun on elänyt jo taikauskoisella keskiajalla.

Voisin heittää tähän lisäkysymyksen, että uskooko yksikään Napsulainen puheisiini?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:31

en usko, mut ei haittaa vaikka tuliskin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:40

Joo, joo.... Uskon, uskon..... Ihanko totta? miksi se just ny tulee? Oottas vielä pari vuotta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:23

No en usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 12:05

Empä usko ! Senhän odotettiin tulevan vuonna 2000 ja täällä sitä vain porskutetaan laman kynsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:07

Sitä kuuluisaa maailmanloppua on ennustettu melkein joka vuosi,niin ei siihen oikeen enää usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 15:37

En usko varsinaiseen maailman loppuun silloin ,vaan siihen että nykyinen ns."sivistys" maailma on silloin matkansa päässä ja yhteiskunnat romahtavat ja tosi paljon väkeä kuolee pois.ongelma liikakansoitus on silloin historiaa.(porukka on jo alkanut reilusti putoilemaan)