Jos sinun pitäisi luopua jostain sinulle tosi tärkeästä tavarasta pelastaaksesi ystävän.Mikä se olisi ja luopuisitko?

Avainsanat: hyväntekeväisyys luopuminen ystävyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 10:41

Kaikesta muusta pitsi asunnosta, kesämökistä ja autosta joita tarvitsen. Ei niitä tavaroita mukaan saa, joten jos jollain voin pelastaa ystävän niin se asettuu muun yläpuolelle.

Lisätty: 18.04.2009 - 10:44

Toki autonkin voisin vaihtaa edullisempaan.

Lähteet:
Pääkoppa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 10:39

Jos olisi tosi hyvä ystävä, niin voisin luopua kaikesta muusta paitsi talosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 10:40

Jos ystäväni henki olisi tosiaan pelastettavissa jollakin minun tärkeällä tavaralla, niin tottakai luopuisin. Ystävääni en koskaan enää saisi takaisin, mutta tavaroita voin ostaa kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:43

Tosi tärkeä tavara.
Olisikohan se kamera vai läppäri.....
Ok. Yhdestä kamerasta luopuisin jos se pelastaisi ystävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:53

no ensin myisin nuo vitriinikaapit keräily arabioistani ja kaikesta muusta, kokonaan kaappeineen päivineen, sitten penkoisin kaikki muut kaapit ,kirjat ja ni koko irtaimiston , muta isännän kamoihin en koskis, ainakaan autotallin aarteisiin, vaikka sielä ois kylläkin ihan hirmuisesti euroiksi muutettavaa...enkä meidän matkailuautoa, mutta saabin voisin myydä, jos saisin ...en myöskään hänen traktoriaan, enkä oikeastaan mitän hänen tavaroitaan, jollei hän sitten jeesais ja antais kaikken kaupata...kaiken muun myisin , mutta en kotipaikkaani...sori ystäväin..ainut rikkauteni on kotini....siitä en luovu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:58

Mie en luopuisi kodistani (ystäväni vois tulla asumaan, jos ois koditon). Enkä luopuisi elämäntoveristani (varovasti ja nuukasti sais käyttää). Vilmasta en luopuisi (hiirijahtiin saisi kyllä lainaan). Kaikesta muusta voisin luopua jos ystäväni siten pelastuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:20

loppuu tavarat ennenkuin apua tarvitsevat ystävät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.04.2009 - 11:28

En luopuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:34

Tavarasta on helppo luopua. Eihän se ole kuin väliaikaista. Omalle elämälle välttämättömistä tavaroista en luopuisi, esim kodistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:42

Olisin valmis luopumaan ihan mistä vaan kunhan se ei aiheuttaisi terveydellistä vaaraa itselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:05

En oikeastaan voi ottaa tähän kantaa. Idealistisena intomielenä antaisin vaikka paidan päältäni, mutta siinä paidanhelmassa roikkuu painona minun realistimieheni.

Hän laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin....yritä nyt sitten tässä olla itsellinen suomalainen nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:20

Kyllä minä voisin luopua ihan mistä tahansa tavarasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:08

Ei mulla ole tavaroissa tärkeitä mitään. Ei olisi millä käydä kauppaa. Tärkeitä on rakkaani ja heidän edelleen ei asetu kukaan koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:17

kaikki saa mennä jos on ihmisestä kyse. tavaraa saa uutta mutta ihmistä ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:10

Juu-u. Voisi vähän kirpaista, jos joutuisin luopumaan läppäristä. Toisen puolesta pitäisi olla valmis vaikka mihin, jos tarve vaatii. Toisaalta en osaa kuvitella tilannetta missä toisen hengen pelastamiseksi tarvitaan läppäriä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:28

oman henkeni antaisin jos olis kyseessä hyvä ystävä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:51

En omista kovin arvokkaita tavaroita, jotka pelastaisi ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:29

kaikki joutais pois tavaroistani,jos ystävän takia sen joutuisin tekee.tavaroita saa uusia kaupasta, mutta ystävää ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:08

Luopuisin kännykästä parhaan ystäväni tähden :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 00:23

en tiedä miten mun tavaroilla ketään voisi pelastaa, mutta jos sellainen konsti löytyisi niin joutaishan nuo mennä (en oo mikään tavaroihin kiintyjä muutenkaan)

ps. vanhat verkkarit pitäisin viimoiseen asti