Miten vietät päivän tänään?? eli mitä puuhailet...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 12:48

Minä vietin lauantaipäiväni jo....täällä oli raju tuuli ja meidän kevyt autonsuoja- viritys lähti lentoon. Siinä jäätävässä tuulessa irroittelin putkirakennelmia ja yritin saada kolmimetrisen autotallipressun pysymään kotosalla.

Nyt on tosi kylmä... ja olen ihan puhki.

Kunhan tästä virkistyn, laitan kesäkukkien siemeniä esikasvatukseen. Ja katselen lauantai-illan murhat telkkarista.

Kysyjän kommentti

Joutupa lenni koville,mut on niin vahva että tuulenkin voitti...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 09:13

Kunhan kynnet kuivuu, lähdetään pikkusten kanssa Siilinjärvelle Fontanellaan vesimäkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:29

Lähdetään lenkille, kunhan aika-ajot loppuvat.
Ulkoilun merkeissä menee muutenkin. Vaatetta niskaan ja ulos. Pakkasta, tuulta ja aurinkoa. Siinä saa raikasta ilmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:35

Aika-ajot kun nyt loppuvat niin vähän maalaushommiin menen, ulkona paistaa aurinko kauniisti mutta on niin kova ja kylmä tuuli, niin ei ulkoilukaan oikein innosta, sisustus inspiraatio on kyllä kovasti päällä nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:37

Katselin kauhulla vierestä,kun mies tuo taloon lisää tavaraa,vaikka aina valittaa,että meillä on liian ahdasta.Yritin muistuttaa häntä siitä,mutta ukko otti nokkiinsa.Hän se meidän perheen hamsteri on,enkä minä,vaikka niin väittääkin.Eli puoli päivää kului sanan sälän heiluttelussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:52

Ulkoillaan ja nautitaan auringonpaisteesta,tosin tuuli on melko jäätävä.
Ei mitään erikoisempia suunnitelmia..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:02

Synkkä taivas ja taas sataa lunta.
Tarkoitus on ollut jo pidemmän aikaa pyöräillä hieman pidempi lenkki. mutta ei tuolla tuulessa ja tuiskussa mihinkään pääse. Maa jäässä ja lumessa hyvä jos kävellen pysyy pystyssä saati sitten fillarilla. Pihapiirissä ja lähikaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:08

Olla vaan. saunavuoro on iltapäivällä. ehkäpä jotain kaappien siivoilua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:16

tulin just kuntosalilta, ja 12 lähden fanibussilla lahteen kannustamaan Korihaita.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 10:21

Virkkaan loppuun oviverhoni ja yritän saa tuon sohvaperunan tekemään siihen vapalangasta kehikon. Vanha ovi pitää otta pois ja laittaa tämä sitten tilalle.
Vielä joudun sisällä olemaan suurimman osan päivästä, mutta toivoisin torstain tuovan helpotusta siihenkin juttuun. Ah... ihana Suvivalssi alkoi juuri soimaan. Kyllä se kesä sittenkin tulee...
Mukavaa päivänjatkoa itsekullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:45

ihan kohta menen tuonne makkariin ja kannan petivaatteet partsille, jos ne siellä tangolla pysyvät, kun tuulee niin vietävästi, että solmia ne jotenkin täytyy varmaankin...pientä siivoilua ja lohta tällä kertaa paistan pannulla oikein epäterveellisesti voilla, siitä on ikuisuus aikaa, kun pannulla olen kalaa paistanut, potut ja soosi, sekä vihreäsalaattia fetalla höystettynä..joskos sauna ja tv.tä...lenkki onkin sitten partsi-makkari-alakerta-yläkerta ja rappuja menen tullen..joten hyötyliikuntaa niin ja pyykit pihanperälle kuivuun, ovatkin hetkessä kuivat, kun on noin kova tuuli....ainakin petivaatteet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:04

Vuodevaatteiden tuuletusta, pyykinpesua, napsuilua ja hiukan koneompelua. Helppoa ruokaa laittelen, lueskelen ja tutustun opiskelijan näyttösuunnitelmaan (otan hänen näyttönsä vastaan ensi viikolla) Täällä tuulee niin kovaa ettei ulos voi yksinkertaisesti mennä...ylipainosta huolimatta lähtee lentoon heti rappusilta. Illalla lämmittelen saunaa ja rentoudun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:22

olin tänään paikallisessa festifaalissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:44

Olen visusti sisällä ja napsuttelen pitkästä aikaa kun ulkona on oikea koiranilma tuulee ja tuiskuttaa ja pakkasta -4astetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:15

Formulat kattoin, ja sitä ennen kävin ruokakaupassa, tiskikone huuhtelulla, saunaremppa jatkuu (tänäänkin, jo vissiin neljäs viikko), lattialaatat + lattialämmitys paikoillaan, vesieristykset tehty, tarkastaja käynyt, laatat kiillotettu, tänään vuorossa lauteitten hiominen, ja sitten pitäis pestä 'myrkyllä' nuot peltiseinät (vai mitä lie) pesuhuonees, jotta saadaan seinälaatatkin laitettuu. Ulkona taas pitäisi pestä kovapuiset pihakalusteet, ja myöhemmin käsitellä ne sitten ..... onneks tää viikon lomani loppuu ja pääsee töihin 'huiliin', huh...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:21

Kävelyllä käyn ja sen jälkeen lepäilen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 13:10

Päivä menee odotellessa iltaa:
www.pohjalaisettryskoot.fi/

Eka kerran tänä keväänä Pohjalaiset Tryskööt!
Tapahtuman tarkoituksena on luoda Pohjanmaalle oma perinteinen kevättapahtuma ja korostaa pohjalaisuutta positiivisessa mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:14

kentällä ja nyt sitten vaan oleskelua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 03:01

Mulla meni päivä autolla ajellessa Kainuuseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:09

Siivoskelen omaa huonettani ja käyn lenkittämässä poikakaverin koiran ja kai sitten kaikkea muuta jännää.