Oletko jo juonut drinksua nimeltä "Titanicin tuho"?

Lisätty: 17.04.2009 - 23:12

Lasillinen jäävettä
1 kpl jääpaloja
Halutessa voit lisätä tähtisadetikun luomaan oikeaa ympäristöä ja tunnelmaa-
tämän on varmaan inspiroinut 86-vuotis tuhonpäivä muutama pv sitten,onko hirtehishuumoria?

Avainsanat: drinksut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 07:57

Hyvä drinkki, aamuisin miekin juon, mut ilman jäitä. Eikä tuu pää kipeeksi.

Kysyjän kommentti

Hyvä mariaana,olis pitänyt valita "parhaimmaksi" se ekan anonyymin paheksuva vastaus,malli esimerkki luetun ymmärtämisestä(mun mielest),mutta kun kerta oli anonyymi niin oli anonyymin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 23:05

En ole.Kuullostaa mielenkiintoiselta..mitähän kaikkea tuohon mahtaa tulla? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 23:13

En ja toivottavasti en ikinä tule juomaankaan. Se tuho ei jää titaniciin, vaan alkoholi tuhoaa elämässä kaiken kauniin . Suosittelen olemaan kaikkia ihan selväjärkisinä ilman drinksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 00:48

Kyllä ykkönen on -Long Island Ice Tea. (tai jotenkin noin se meni, kai)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 01:26

Minä juon "Titanicin tuhon" aamulla heti herättyäni ja vielä raakana, ilman sitä jääpalaa. Sädetikkuja en liion tarvitse.
Drinksuja menee pitkin päivää litratolkulla.
Varaan yöpöydällekin puoli litraa, että saan napata hörpyt jos satun heräämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 01:56

kyllä minäkin juo jäävettä päivittäin ,nimen keksit varmaan itse,,green tee with ice on parempi juoda aamuisin ,nimeksi voi panna vaikka bakteerin surma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 04:19

Kyllä minä vettä juon päivittäin, ilman jääpalaa, mitäs tuo anonyymi meinaa eikö vettäkään enää saisi juoda, tuhoaako sekin kaiken kauniin elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:46

En ole,enkä juo.Titanicin tuho ei ollut mikään leikin asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 09:53

Drinksun nimi on aika kamala kun miettii mihin se liityy, mutta tuo sekoitusohje on todella hyvä. Itse maustan sitä vain vihreätee -jauheella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:27

kyllä tulee tuota juotua, monestikkin päivän mittaan, mutta ilman jäätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:38

Välillä juon tämän 'elämää tuhoavan ja järjen vievän' juoman ilman jääpaloja, mutta useasti
2-3 kertaa päivässä kuitenkin ja vielä työaikana, mitähän pomo sanois jos tietäis, ehkä siksi just oon jättänyt tuon tähtisädetikun pois = ns. huomaamattomampi pahe ehkä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:49

Pyydäppä ravintolasta titanicin tuho niin yllätyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:24

Enpä ole koskaan maistanut, tai kuullut. Pitääkin joskus kokeilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:59

Samanlainen drinkki, mutta olipahan nimeltään Titanicin upotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:10

en koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 11:52

Vesi vanhin voitehista. Vettä tulee juotua ilman tuota sädetikkua ( ne on vaarallisia ).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:23

Jeah, tiedossa oli mitä siihen drinkkiin tulee, eliks lyhyesti sanottuna jäävesi = 'Titanicin tuho' drinkki. :D Ja olen kerran sellaisen saanutkin Amerikan car showssa.. Tilasin Pisangia tuoremehulla, mutta tarjoilija oli sitä mieltä, että tälle tytölle riittänee vesi tällä kertaa.. No höh muutaman join siinä baaritiskillä, ehkä 6 kun oli tylsää enkä jaksanut kierrellä. Vitsillä se sen antoi, kun puheeni alkoi vähän herpaantumaan, sellainen mä olen pikku hiprakassa ;D

Lähteet:
Se oli hauska reissu Titanicin tuho kruunasi kaiken. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 14:43

Täysin tuntematon, en nauti drinkkejä yleensäkään. Boolia otan muodon vuoski kokkareilla sen yhden lasillisen. Aika ikävä drinkki kun ihmisiä menehtyi nini paljon.