Miten voi kiittää henkilöitä ketkä vastaa kysymyksiin?

olen kysynyt aika monta kysymystä ja saanut hyvät vastaukset monelta esim mukavimpia vastaajia on ollut vähäviisas,ssatu,ciby ja arnipoppa. haluaisin kiittää heitä ja monia muita vastaajia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 22:25

käyhän se tälläkin tavalla, mutta kirjautumalla Napsuun (oma nimimerkki) voit lähetellä jokaiselle jota haluat kiittää myös henkilökohtaiset terveiset

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 22:23

oi kiitos paljon ....näin nyt ainakin minä sain kiitokset....:)

Lisätty: 17.04.2009 - 22:25

kiitokset aina lämmintää mieltä, niinkuin nyt sinunkin kiitokset...!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:41

Henk.koht. mä en ymmärrä;miksi ei nimim.anonyymit kirjaudu,voihan se nimimerkki olla vaikka "peltipurkki"mitä kerran joku ehdotti(minuu nauratti silloin);aina kivempi vastata kysymyksiinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 00:50

Kyllä mulle voisit rahhaaki lähettää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 07:56

hei kiitos :) voit mennä heidän profiiliin ja lähettää viestin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:47

Lähetä henkilökohtainen viesti profiiliosiossasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:07

Sinun täytyy varmaan ylläpidolta kysyä miten anonyymit kiittelee.
En tiedä voiko anonyymi lähettää henk.koht. / yksityistä kiitosta rekisteröityneen käyttäjän profiiliin.
Mutta kokeile ainakin, sillähän se selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:25

Anonyymit vaan ihan nimimerkeiksi, salaisuutenahan voit oman elämäsi silti pitää. Henkilökohtaisella viestillä on kiva kiittää, se tuntuu mukavalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:50

kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:14

Sanomalla kiitos. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 12:11

Tulihan se kiitos näinkin.
Profiiliosiossa voit lähetellä henkilökohtaisia viestejä kenelle haluat.
Sinunkin kannattaa luoda oma nimimerkki, ei tarvitse anonyyminä esiintyä.
nimimerrkihän voi olla melkein mitä tahansa, esim LokkiJoonatan