Mikä on paras tapa laihtua ja parantaa kuntoa kotona jos ei ole kuntolaitteita?

Miten pystyy laiduttaan ja saa mahdollisimman hyvän kunnon ilman että käy jossain salilla? Mikä on tehokas liikunta laji kunnon kohottamiseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 21:23

Lenkkeily, kotonakin voi aika paljon kuntoilla. Vatsalihasliikeet ja keppijumppa..Ruokavali mukaan luettuna

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 21:22

Reipas kävelylenkki on hyvä aloitus, sillä jo pääsee pitkälle ja sitten ne eväät kultuksen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:37

Jos sinulla on iso jumppapallo käytössä niin sillä tehdyt liikkeet ovat erittäin hyviä laihdustusliikkeitä. Sen lisäksi runsas veden juonti (ei tule nälän tunnetta) huolehtien suolojen saannista ja paljon vihanneksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:44

käy lenkillä.. tee kuntopiiriä kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:23

Kyllä minä kans liputan tuon reippaan kävelyn nimiin ja siihen yhdistää kevyen kasvisvoittoisen ruokavalion.Vaalea leipä,peruna ja pasta pois ja tilalle täysjyväleipää.Näillä eväillä itse ainakin olen onnistunut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:24

Kuntoilu auttaa, mutta kyllä oikea ruokavalio on se tärkein juttu. Lainaa kirjastosta aiheeseen liittyviä kirjoja. Jos haluat nopeasti tuloksia, niin ota jokin spurtti aluksi. Vähähiilihydraattinen ruokavalio on aika tehokas laihduttaja, mutta siihen pitää todella paneutua ja olla varma, että se sopii sinulle. Olen nyt itse ollut Atkinsilla melkein kuukauden. Painoa on pudonnut yli 4 kiloa. Olo on hyvä. Vettä juon ainakin kaksi litraa päivässä enkä sorru mihinkään makeaan. Alkoholi on poissa laskuista kokonaan.Olen oppinut tekemään aivan uusia ruokia. Jos menet Googlen kautta "karppaus" -sanalla sisään, niin sieltä löydät vähähiilarisia ohjeita. En ole syönyt kuukauteen leipää, perunaa, riisiä enkä pastaa. Ainoa, mitä todella kaipaan, on leipä.

Tänäänkin tuki TV 2:lta tehokas jumppaohjelma iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:26

syö pieniä annoksia aina kun tulee nälkä..n. 3 tunnin välin hedelmä tms

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 23:16

Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, niin silloin laihtuu ja sitten jos vielä syö terveellistä ruokaa, niin elimistökin voi hyvin.
Kuntoa voi kohottaa ihan vain liikkumalla vaikkapa kävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 09:46

Käy ostamassa lähimmästä (Prismasta siellä ainakin on) kaupasta Pilatesrengas mikä ei maksa paljoa ja jos hieman enemmän laitat euroja niin saat myös sellaisen missä on CD mukana, jossa ohjataan niitä renkaan kanssa tehtäviä liikkeitä. Kyllä läskit lähtee - jos jaksaa ja viitsii vain tehdä ohjeiden mukaisesti.

Lähteet:
Renkaissa löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:50

Vähennä hiilihydraatteja ruoastasi ja tee kävelylenkkejä.
Hiilihydraateista on kerrottu aikaisemmissa vastauksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:18

Tuolla sivustolla hyviä vinkkejä kaikkien näiden ylläolevien hyvien vinkkien lisäksi:
terveinkansa.fi/Pages/Tervey...inkit.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:26

Pitkiä reippauta kävelylenkkejä ja terveellinen syönti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 15:06

Lenkkitossut jalkaan ja ulos. Ei tarvitse etukäteen päättää, käveleekö vai juoksee. Voi suurimmaksi osaksi kävellä ja välillä muutama kymmenen metriä juosta. Lenkille kannattaa lähteä nälkäisenä. Kun liikunta ei ole liian raskasta vaan pysyy ns. aerobisena, niin elimistö vapauttaa vereen rasvahappoja, ja lenkin jälkeen ei pitäisi heti olla nälän tunnetta. Lenkin jälkeen nautitaan vettä, vaikkei janottaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 12:59

Laihduttaminen ei tosiaan ole helppoa. Itse kokeilin useampia erilaisia laihdutuskuureja, mutta Atkinsin johdannainen toimi minulle paremmin. Kirjoittelin laihdutuskuureista lyhyet esittelyt: www.paras-tapa-laihduttaa.com/.

Lähteet:
www.paras-tapa-laihduttaa.com/