Minkälainen on "Tosikko ihminen"

Toisaalta niitten kanssa ei ole leikkimistä. Mikä tekee ihmisestä tosikon. Olen varmaan joku kummallinen kun saan heistä jotain kummia kirjoitusaiheita. Minun mielestä ei kenenkään pitäisi olla tosikko. Mutta niitä on. Osaisin kyllä tosikon muuttaa toiseksi ja iloiseksi jutuillani, Luoja on antanut minulle sellaisen hienon taidon.

Lisätty: 17.04.2009 - 20:00

En ota maksuja mistään jos joku haluaa mitä omistan hän saa sen jos on vakuttunut siitä miksi hän sitä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 19:52

Mie oon tosikko. Sellanen on just tämmönen, tosikko.

Lisätty: 18.04.2009 - 08:05

No, en mie oikeesti ole. Tosikko on vakava immeinen jolta on nauru hukassa ja pieru piilossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 19:53

Tosikoilla on ryppynaru löystynyt, minä olen sitä mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:54

Mistä sellaisia hienoja taitoja saa ostaa?Mitä maksaa,voiko maksaa luottokortilla?Onko vaihto-tai valitusoikeutta?Mikä on palautusaika,normaali 14 vrk.?

Lisätty: 17.04.2009 - 19:58

Tosikko ei pysty nauramaan;itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 20:08

Tosikko ihminen ei näe mitään ilon aihetta ympärillään, ei ymmärrä toisen iloa ja tahtoo useimminten sammuttaa sen myös. Ankara maailmankatsomus, voisi melkein sanoa että tällaisen ihmisen lapsuun on ollut erittäin ankara. Onneksi en kuulu tuohon sarjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:18

tosikko on ain totinen..niin kuin miekii..;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:30

henkilö, jolla ei ole huumorintajua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:44

PateT jo mainitsikin. Muistan erään työkaverin jonka suurinta viihdettä oli pitää hulluja jännityksessä ja pitää hauskaa toisten kustannuksella. Kun sama kohdistui itseensä oli turpavärkki happamampi kuin tyrnimarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:11

Tosikko ihminen on huumorintajuton - siis aivan tajuton, heh...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:19

Sellanen kurttunaama tosikko v..mäinen joka ei ymmärrä huumoria. Ei ilman huumoria tule juttuun sitä pitää olla elämässä...ja paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:23

minä oen aika tosikko.. sis sellainen mun minä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 23:19

Räkänokastakin tulee ihminen, mutta ei turhan naurajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 02:08

minun kokemuksen mukaan tosikot ovat niin kateellisia toisille ihmisille,etteivät ole mihinkään tyytyväisiä,en halua ystävikseni

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:53

Ihminen,joka ottaa kaiken tosissaan eikä ymmärrä huumorin pätkääkään.Tosikkojen kanssa saa aina olla varpaillaan-ikäviä ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:58

Joku ihminen voi tuntua toisesta tosikolta ja toisesta ei. Riippuu kaverusten kemioista.
tosiko on saanut useimmiten luonteenpiirteensä syntymälahjana. Minä olen useiden mielestä tosiko ihminen ja on minulla ystäviä, jotka eivät sitä minussa näe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:55

sellainen joka loukkaantuu huumorista joka osuu häneen tai liippaa läheltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.04.2009 - 16:55

sellaisten kanssa kommunukointi vaikeaa, pitää mietti sanat mitä sanoo,tylsiä ovat.

Lähteet:
näin on näpyt , miten lie v....tut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:18

se on sellaine ihminen joka ei hymyile vaan on aina totinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:49

Tosikko on sellainen kurttuotsa joka ottaa kaikki asiat liian vakavasti, ei osaa nauraa, ei irrotella ja hymyileminenkin sattuu poskilihaksiin. Huumorintaju nollassa, jopa miinuksella.
Napsulaisista tuskin kukaan kuuluu tähän kastiin !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 23:22

vakavamielinen ihminen, huumorintaju nolla..
seuraava ei liity kysymykseen mutta tuli mieleen sanasta tosikko..heh,heh joskus joku räväytti vuosikymmenen parhaimman, että kemijärviläisillä on se "kemijärviläisten tauti" = tosikkoja ovat ja kympillä.. Yleensä lappilaiset on letkeitä huumorintajultaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 03:16

On ihmisiä, joilla ei suupielet nouse ylöspäin, vaikka kuinka olisit ystävällinen tai kertoisit oikeasti hyvän jutun, joka ei edes loukkaa ketään. Saat heidän kanssaan kunnon keskustelun aikaiseksi vain työasioista. Muusta on turha edes yrittää, muuten alat tuntea itsesi aika epätoivoiseksi.
Heidän piristämisensä on mahdotonta. Jos sanot jotain myötätuntoista, he hymähtävät tai eivät puhu mitään.
Yleensä he eivät ole edes hiljaisia, mutta he voivat olla turhantarkkoja nipottajia, joiden seurassa saa varoa mitä suustaan päästää, ettei nipolla ole naama väkkärällä tai hän urahtaa jotain hyvin kuivaa. Mitä vanhemmaksi he tulevat, naama venyy alaspäin, valitettavasti.
Mikä ihmisestä tekee tosikon? Ajattelutapa tai vakaumus, elämänkokemukset, kotikasvatus, pätemisen ja menestymisen tarve sekä todellisten ystävien puute.