Kananmunapula?

Oletteko huomanneet tämän salmonellajutun vaikuttaneen kananmunien saatavuuteen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 11:54

ei oo muna pulaa

Kysyjän kommentti

Kiitos, hyvä että riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 19:43

Ei mitään havaintoa,meidän lähikaupoissa edelleen kennoja kaikenlaisilta kanoilta, vapailtakin.Samaan hengenvetoon lisään ettei omassakaan käytössä muutosta ent.verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:47

Normaali saatavuus ollut ainakin täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:53

Kyl´vaan munaa täälläkin saa, eikä kipeeks´oo tultu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:54

Tosiasiassa ei täällä Suomessa ole mitään hätää vaikka mitä sontaa on elintarvikkeissa, saihan sitä Pritanian jäteöljyäkin olla lihassa, suomalaiset syövät kaikki eivät he milloinkaan valita.
Suomi on erikoisuusmaa koko maailmassa, tänne ei vaikuta mitkään myrkyt kuin vasta 10 vuoden päästä silloin se taitaa olla jo unohdettu kaikki myrkyt.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:21

meitin s-marketis on munii ihan samaanmalliin kuin ennen tätä salmonellaakin...ja itsekin syönyt niit munii, eikä ainakaan viel ol nellansalmoo näkynyt.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:02

Kyllä munahyllyt hiukan autioilta näyttää lähimmässä k-marketissa, vai onko vain pääsiäinen verottanut hyllyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:02

Hyllyt notkuu, pulasta ei merkkiäkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:12

Kuten huomaatte ei munapulasta ole tietoakaan. Meillä oli ruskeita ja valkoisia. Ei ole tainnut olla uutisiakaan salmonellasta paitsi joissain kanaloissa ja rehussa. Suklaamunissa mahdollisesti käytetty lapsityövoimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:15

Kaupan hyllyt notkuu munista. Minä käytän samalla tavalla kun ennekin.
Eihän ilman munia tule tomeen,on ne niin tärkeet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:57

paremminkin näyttäisi olevan ylitarjontaa, olisko niin että herkimmät ovat herjenneet ostamasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:21

höpsis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 23:06

Ihan normaaliin tapaan saa kanamunia täältäkin päin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:55

Ihan normaaliin tapaan niitä saa,mutta itse lopetin niiden ostamisen kokonaa,samoin kuin broilerin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 04:06

Kaupassa saatavuus on ollut aivan normaalia.