Mitä mieltä olette profiilikuvastani...

Nykyään kaikki muuttaa tai muuttuu, minun papukaijani ovat kyllä tosi tiedonlähde, olisko hyvä jos laittaisin vaihteeksi kuvän jossa olen ihan ihka tosi töissä lumen sealla. Muuten mitä teidän mielestä profiilikuva antaa ihmisestä mielikuvaa, joittenkin kuvat ovat tosi arvoituksellaisia. Kivoja kirjoituksia, ei mitään tosikoitten, tai ei sittenkään kaikki käy, toisaalta tosikoitten kanssa olisi joskus kiva kirjoitella ja pikkuisen härnätä heitä. Kaikella kunnioituksella kaikkia napsulaisia kohtaan, nyt on sana vapaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 19:33

sinun kaijat ovat niin lutusia, että aina kun näen ne tulen hyvälle tuulelle...profiilikuvista tulee kyllä kieltämäti jonkin laisia mielikuvia, mut nyt näyttää uudet tuulet puhaltavan ja sakki vaihtelee tiuhaa tahtia kuvia, ihan kiva juttu sekin, kun kuitenkin nimimerkki on sama...täällä on kyllä todella kivaa porukkaa ja jos tosikoi haluut härnätä, niin viittaa ja haluu olla eka...kiusu vain...heh...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 19:34

Herttainen kuva Sinulla, tietysti olisi kiva nähdä naamastasi otettu kuva. Itse laitoin profiilikuvakseni parhaan otoksen, mikä minusta löytyi, en silti tunnustaudu tosikoksi. Olenkin ajatellut vaihtaa kuvan sellaiseen, jossa näkyy minusta vain selkä ja reppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 19:35

Komeat tirpathan siinä orrella istuu. Papukaijasta tulee mieleen hyvin utelias, avoimin mielin maailmaa katseleva ja joskus toisen juttujakin kertoileva eläväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:35

Söpö pariskunta,mun mielestä voisit laittaa sesonkiluonteisen,kun lumiaika jo ohi,puutarhatöissä tai kesäaikaan Saimaan soutelussa.
Hyvä kysymys profiilikuvasta,omani ei ihan ole oman näköiseni,mutta aika arvoituksellinen ;-)eiks jeh?Nyt kun se on siinä,en viitsi vaihtaa mihinkään ent.lemmikin kuvaan tai pienenpieneen matkakuvaan.Tosin joku psykedeelinen vois olla vaihtelua,mutta seurataan tilannetta,kun eteen passaava,niin mikä ettei,vaihdan.

Lisätty: 17.04.2009 - 19:37

UPS,sullahan oli profiilitiedoissa Pohjois-Karjala eli Äänisen aalloilla soutelua :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:41

En osaa muuta sanoa kuin että tuntuu sopivan sinulle erinomaisesti,
niin kuin kaikkien muidenkin profiilikuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:50

Hmm ja miauu, mie kissana sanoisin, että profiilikuvasi on varsin herkullinen, nam ja miauuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:51

Hienoja on sinun kaijasi, siitä lumihomma kuvasta mieleen tuli, ensi kesänä kun oikein kovat helteet on ,niin laita silloin sellainen kuva, voi jollekin valittajalle antaa muistutuksen tulevasta ,kun liian lämpimistä päivistä valittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:20

ne on söpöjä :) ja piristää mieltä ku on niin värikkäitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:04

Sopivat sinun logoksesi, varmasti jollain mystisellä tavalla myös kertovat sinusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:19

kuvat... samma här, kuka tietää millianen oikeasti olet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:36

Minusta on kivaa kun ihmisillä on kunnon kuvia profiilikuvassa.Papukaijat ovat sööttejä vaikkakin nimimerkkisi tuo mieleeni kissanomistajamiehen ;)
Itse olen yrittänyt vaihtaa tuon tylsän hahmon kuvan..siinä kuitenkaan onnistumatta..:/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:41

Ihan hyvin se kertoo sinusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 02:54

linnut on undulaatti poikia,en tiedä kuulvatko kaija lahkoon,on ne minustakin ihan lutusia,vaihto ehto marttojen kissa kuville

Lisätty: 18.04.2009 - 02:59

sorry,nimimerkistä ja kuvasta hätäsesti päättelin kuulut meidän marttoihin,profiililin mukaan oletkin miespuolinen,sorry

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:00

ihana kuva, älä vaihda. Siitä sinut tunnistan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:30

Kiva kuva.Sopii sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:26

On hyvä kuva, mukavan värikäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:42

Kuvassa miumaumikko on herttaisesti kainaloisensa kanssa. Lienee meidän mikko romantikko.

Nimimerkki on minusta kivasti keksitty. Miumauksi sanotaan myös @-merrkkiä, joten foorumikirjoitteluun sopiva nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:17

Pidän kuvastasi. Mielestäni kuva saa olla mikä tahansa ja vaikka itselläni onkin omakuva profiilikuvana, se ei tarkoita, etten joskus vaihtaisi sitä. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.04.2009 - 21:54

haha, hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 03:53

Mulla on käynyt mielessä, että joko nuo kaijat tai undulaatit on omiasi tai tähän kuvaan on piilotettu joku salasanoma, kuten ehkä joissain kuvissa voi olla. Hmmm.... Ainakin jossain määrin tykkäät eläimistä.