Tympiikö pidempi-ikäisiä napsulaisia vastata jo kertaalleen tai useammin kysyttyihin kyssäreihin,mulla näköjään tullut just 1kk Napsua täyteen eli

pienoisen juhlan paikka!!Selitys ja syy miksi saatan kysellä entisiä kysyttyjä juttuja?!

Avainsanat: kyselyt napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 12:26

Onnittelut täydest napsukuukaudest siulle! Ei mua ainakaan tympäse samat kysymykset, paitsi silloin kun ne tulee saman päivän aikana tai saman viikon aikana useasti, jolloin silloin saan huonon kuvan kysyjästä, ettei ole viittinyt edes saman päivän kysymyksiä käydä läpi, muuten ei haittaa nuot, koska ainahan tulee uusia napsuttelijoit, jotka ei tietty käy kaikkia aikaisempia tuhansia kyssäreitä läpi, tai osaa vielä käyttää avainsanahakua (tosin sieltä ei löydy vieläkään kaikkia mahdollisia kysyttyjä kysymykseen viittaavia avainsanoja), joten anna palaa vaan ja onnea uudelle 2-kuukaudelle Napsussa sulle:)

Kysyjän kommentti

Kiitos jonin13 kannustavista kommenteista(samoin muillekin)!Persjantaita kaikille!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 19:16

minnuu ei ainakaan vaiks en kovin vanha napsulainen olekka, kans jotain muutaman kuukauden runsaan 3kk ollut napsus....toki voit kysellä....mitä mieleen juolahtaapi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 19:19

Ei kenenkään täällä ole pakko vastata tympiviin kysymyksiin, joten ei ainakaan minua tympäise yleisesti.
Tosin nuo samaa asiaa kysyvät häiriköt joskus tympäisee, koska tarkoitus on selvästi vai häiritä matkailuasioista oikasti kiinnostuneita kysyjiä.
Tiedän jo etukäteen,että kohta tulee tekstiä, ettei tämä ole vain matkailupalsta, mutta tämä on kuitenkin lähtökohtaisesti matkailualan palsta ja siksi haluan myös auttaa täällä oikeasti matkailusta kiinnostuneita ihmisiä parhaani mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:31

Ei mua häiritse yhtään.Jos ei halua vastata niin jättääpi vastaamatta :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:56

Joskus vähän harmittaa, nämä mainoskilpailun kysymykset sai otsa suoneni vähän pullistumaan, kun 4:s kerta kysyttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:31

jos sama kysymys tulee esim. kolme kertaa saman viikon aikana ni se kyllä harmittaa ettei napsun hakua käytetä...mut eipä niihin tarvitse vastata jos ei halua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:09

Kahdeksassa kuukaudessa on jo oppinut ohittamaan sellaset jutut jotka alkaisivat tympimään, niin ettei minua ainakaan, ellei nyt sama kysymys ala tulla monta kertaa samana päivänä (sitäkin on sattunut)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:42

Minusta on enemmänkin inhimillistä, ettei kaikkia kysymyksiä voi muistaa ja sitä onko niitä kysytty. Tuo haku on minulle ainakin melko vaikea, joten jos joku asia vaivaa minua niin kysyä päräytän sen samantien ja toivon saavani sen hetkisen mielipiteen Napsulaisilta. Ainahan voi olla uusia näkökohtia, kuten olen jo aikaisemminkin todennut. Toki sen verran selaan, ettei samana päivänä ole asiaa tiedusteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:15

npup noup

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:42

Kohta olen vuoden näitä lueskellu/vastaillu, jos alkaa tympiä pidän paussia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 00:21

Eipä sitä tarvi kaikkiin vastata , vain mikä kiinnostaa ja on jotain tietoa asiasta.
Mitä nyt tyhjää löpisemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:00

Ei haittaa yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:02

joskus ja joskus ei. Kysymys voi innostaa aina vain