Kannattaako jallittaa eri mielenterveys liittoja, yhdistyksiä, järjestöjä, seuroja kirjan kustannus mielessä. Onko tiedossa uutta.

Kenelläkään tiedossa vakavaraista järjestöä, mtkl.fi ei sitä ole.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 17:59

Jallittaminen on moraalisesti hyvin kyseenalaista puuhaa ja ennen kaikkea lyhytnäköistä toimintaa, hyvin äkkiä 'kusee kintuille' - eli sanoisin ei kannata

__________
Jallittaa = Huiputtaa, petkuttaa. Jalkapallossa harhauttamista.

Jätkä yritti jallittaa mua ovella pyrkimällä taulujen kanssa sisään.

urbaani sanakirja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 18:09

Jallittaminen ei ainakaan kannata. Jää kirjasi kustannus varmasti haaveeksi. Mutta rehellisellä mielellä ollessasi liikkeellä, saattaa onnistua jonkun järjestön kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:24

ei kannata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:35

Skitareita jallitetaan,mutta viekkaudella ja vääryydellä on lyhyet jäljet vaikka kirjan kustannus mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 18:59

Ei.Kannattaa lopettaa koko kustannusjahkailu koska se sei etene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:01

On sulla se kirjankustannus kovasti hakusessa jos jallittamalla meinaat sen tehdä, eiköhän olisi parempi vaikka unohtaa koko juttu kuin ruveta hamuamaan ihan muihin tarkoituksiin kerättyjä varoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:48

Olet tainnut jallittaa itsesi aika pahasti solmuun tuon projektin kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:03

Ei kannata.Jos sinulla on hyvä käsikirjoitus,lähetä se suoraan kustantajalle.Esim.Wsoy:lle,osoitteen löydät googlesta.Joudut tosin odottamaan noin 6 kuukautta,koska sielä riittää lukemista,eikä väliaikatietojen kysymystä pidetä suositeltavana.
Helpoiten pääsisit,jos lähetät käsikirjoituksesi BoD:lle sähköisessä muodossa.My BoD ei maksa mitään ja Bod Classic 99 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:28

Ei kannata jallittaa, jos tällä sanalla tarkoitat sitä mitä se oikeasti merkitsee, rehellisyys peliin ja kopioinnit pois, jos aiot esittää/tarjota omana tekemääsi tuotosta heille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 14:56

Olet täyisn väärillä jäljillä, toimi rehellisesti, se on paras tapa.