Parfyymejä katsellessani heräsi kysymys mikä on sinun merkkisi ja millaista partavettä napsun miehillä on?

Lisätty: 19.04.2009 - 07:40

Kyllä on ihania ja laadukkaita hujuhajuja teillä kaikilla. Itse käytin Thierry Muglerin Angelia joka loppui juuri ja ajattelin ostaa melkein umpimähkään Jennifer Lopezin uusimman...odottaa itseasiassa lentokoneessa paikallani 4. pv toukokuuta.

Avainsanat: partavesi merkki tuoksu hajuvesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 19:10

Saksan laivalta ostin Lancomen Poeme tuoksua,mistä tykään nykyään. Laivalla piti käydä monta kertaa kokeilemassa tuoksua ennen-kuin päädyin siihen..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 17:16

Tukehtuisin jos käyttäisin hajuvesiä. Siis ei ole minkäänlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:17

ei ole mitään vakituista hajua tuolla kaapissa on useita tuoksuja, mutta kun en käy missään hienoissa paikoissa, niin käytän vain dödöö...harvoin muita tuoksuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:24

Kourosta tulee ostettua reissuilta. Ei oikeastaan muuta ole käytössä. On vähän edullisempaa kuin Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:28

Käytössä tällä hetkellä,Armanin Diamond edt;taukoa tuoksuista pidin 3kk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:41

Van Cleef & Arpelsin First on ollut suosikkini jo vuosikaudet. Kokeilen joskus muutakin mutta aina palaan tähän takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:43

En oikein saisi tuoksuja käyttää mutta juhliin Lancomen Tresor tai Christian Diorin Diorissimo, ja arkisin käytän anais anais, mieheni käyttää Hugo Bossin ja Calvin Kleinin tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:08

Tax-free Boss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:14

Mulla on Tapac original, De Marco, siten on voimakas hajuinen marokkolainen partavesi jota aikoinan ostin siellä käydessäni, se oli semmoinen sikäläinen yrittäjä joka itse tuotti ja möi hajusteen, erittäin pieni pullo mutta on kestänyt kohta 10 vuotta. Yksi mielenkiintoine partavesini on Legendary Harley-Davidson original.

Lähteet:
Omia kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:26

meillä riittää deodorantit..rolloni muodos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:51

Lacoste - Adidas - Dunhill - Alyssa Ashley Musk Oil.
Nuo tuoksuu ihan tarpeeksi, mutta ei liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:16

Lancôme Magnifique - uskalias naisellisuus, joka sytyttää aidon intohimon.
Rohkea ja intohimoinen. Todella upea tuoksu, joka ylistää naisellisuutta ja naisellista elämäniloa. ...

Tolleen mainostetaan Magnifiqueta, mutta en sen mainoksen takia sitä ole ostanut.
Tykkäsin tuoksusta. Vaikka jossain oli arvostelu että se on mummotuoksu.

Mutta vaihtelen tuoksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:19

käytän lancome hypnose

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:18

Estee Lauder White Line, miehissä nuuskin mieluiten Armanin Black Codea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:30

D&G :n Light Blue tällä hetkellä suosikki ja Avonin Roma =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 00:18

Jotain ComoDU on purkin kyljessä en ole niin perso noille, mutta pitäähän sitä jollekin haista, ettei tuo hiki puske voimakkaana ja jos vaikka pussaus etäisyydelle pääsee, niin ei niin huonolle lemahtele!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 02:22

jokaisella miehellä on oma luontainen tuoksunsa,ei sitä pidä peittää,,käyttäjä laittaa itsensä myrkkyn sisään ja elää vissiin tyytyväisenä,eli en käytä,enkä tule käyttämään mitään,voisitte ottaa oppia ja käydä välillä suihkussa pesulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:05

Käytän vuorotellen Dioria ja Yves StLaurentin Rive Cauchia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:29

Halppis tuoksuja käytän. Yleensä tuoksultaan vaniljiaisia, hedelmällisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:37

Celine Dionin Sensational ja Paris Hiltonin kahta eri tuoksua, löytyy myös ralp Laurenttia ja Escadan ihania kesätuoksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:18

Calvin Klein: Eternity ja Eternity Moment.

Jostain kumman syystä mieltymykseni vaihtelevat vuosien saatossa. En oikein enää jaksa kovin raskaita tai voimakkaita tuoksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:24

YSL:n Paris on vakiomerkkini.