Minulla harvinainen viikonloppuvapaa alkanut ja siksipä en kerta kaikkiaan osaa päättää mitä kaikkea tekisin vai enkö mitään??

Antakaas napsulaiset hyviä vinkkejä tälle viikonlopulle? Juuri nyt on kurja sää, tuulee kovasti ja lumikuuroja kuljettelee. Tutustuin äskettäin Finnair shopin lehteen...lievää matkakuumetta ilmassa, nääs.

Lisätty: 17.04.2009 - 17:28

No, siivotuksi sain juuri ja pyykit koneesta narulle. Mie kun en taida malttaa levätä tarpeeksi ja on surumielinen olo. Hoivakodin yksi mummukka siirtyi taivaan kotiin tänään ja aina se vaan koskettaa, myös omaisten suru. Miusta saisi hyvän itkijän tilaisuuksiin..olen niin herkkä.

Avainsanat: lepo liikunta kotityöt löhöily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 17:18

Jospa vaan nauttisit siitä viikonloppuvapaasta, kun se on sinulle harvinaista herkkua. Älä ainakaan töitä järjestä itsellesi. Syö jotain herkkua, nauti olostasi.

Kysyjän kommentti

Kiitos, että muistutitte minua levon tärkeydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 17:15

nyt kun sitten on kurja ilmakin , niin ole vain ja katsele napsun matkakuvia..itse tein niin ja iski hirmu kreikan kaipuu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:31

Hyvä ohje kissanaiselta,sama vika rahikaisella,vapaa viikonloppu edessä ja mielessä herkkuruokaa,tarjouksessa maissikananrintaa,ehkä huomenna grillaten ja muuta hyvää,syötävää mielessä.Oleskelua,dekkarin lueskelua ja VAIN olemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:09

relax ja kerää voimaa kaikessa rauhassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:16

Yritä keksiä jotakin kivaa mikä sinua miellyttää.. Sää on aika surkea,että ei oikeen kivaa ulkoilu-ilmaa.
Nauti vaikka hyvästä ruuasta ja viinistä..Hemmottole itseäsi ja nauti elämästä,kun on viikon-loppu aikaa. Kerää voimia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:18

jossain vaiheessa kannattaa yrittää päästä ulos lenkille.. sudokuita on kiva tehdä ja niihin kuluu aikakin.. kuuuntele hyvää musiikkia.. kokkaa hyvää ruokaa ja katso joku hyvä elokuva.. ja muista napsutella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:14

älä tee ,itään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:08

Syö jotain hemmottelu ruokaa,Napsuttele välillä.Kun minulla on vapaata,maalaan tauluja tai kirjoitan kirjaani.