Mikä laista on teidän mieli musikkinne? Entä laulajat? Ketkä laulajat ovat parhaita?

Avainsanat: itse pidän juha tapiosta simo silmusta/yölinnusta yöstä kari tapoista ym:ta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 15:53

Minä pidän tanssimusiikista, Kari Tapiosta, Simo Silmusta ja jos jotakin murhetta on niin Katri- Helena soi silloin, ja Il divoa kuuntelen, ja vanhaa tanssimusiikkia.

Kysyjän kommentti

KIITOS SINULLE HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. sinä olit tällä kertaa se joka menin samaan paljon minun fanejen kanssa. kai sinäkin myös juha tapiosta tykkäät?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 15:49

Kansanmusiikki.
- Heather Nova
- Petri Tiili

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:56

rap, rnb, pop.. akon, lil wayne, young jeezy jne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 16:00

Tanssimusiikin ystävä ja kaikki käy mikä soi maanantaisin Radiosuomen Sekahaussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:01

rakastan musiikkia laidasta laitaan operetit, suomipop, tanssimusiikki, agents, silmu , anita hirvonen, katri-helena ym..niitä hyviä on niin paljon ja operetit ovat mukaansa tepaavia ja saa aina , kun sitä kuuntelen niin minut hyvälle tuulelle...niin kylläkin kaiki musiikki saa hyvälle mielle...kummipojalla on bändi , ja he soittavat akustista musiikia, joka on ihan vierasta minulle, sain kylläkin kutsun heidän keikalle, joten jos sinne siten menis kuunteleen sitä musiikkia ja tietäisin sen jälkeen mikä on kyseinen musiikki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:04

Kaikkiruokainen musiikin suhteen.Kirka non ollut suosikkini,ja tietysti Elvis ja paljon muitakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:05

Riippuu vähä mielentilasta minkälaista kuuntelen, mutta Juha Tapiosta tykkään hirveesti ja myös The Beatlesista. Ja kaikkea siltä väliltä, mitä sattuu kuulumaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:21

Nightwish,Stratovarius,Sentenced ja Him :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 16:46

Bobbo Rams & Zegel Girls stygää ny aika rajust.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:51

Musiikki on oikein mukava juttu ja siellä on niin paljon hyviä esittäjiä, etten voi nostaa oikein ketään ykköseksi. Jos jonkun mainitsen, nii Elvis on yksi hänen musa elää vielä ikuisesti.
Suomalaisista Tapsa Rautavaara on yksi ja ehkä Tapani Kansakin yltää korkealle ja jotkut Veskun tulkinnat on mieleen jääviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:52

Jussi Björling ja Jose Carreras ja jostain syystä pidän tällä hetkellä Remu Aaltosen jazz virityksistä.

Minulla on paraikaa hakusessa persoonallinen ääni, jossa on sitä jotakin. Sen ei tarvitsisi laulaa edes puhtaastikaan, kunhan siinä olisi särmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 17:09

Il Divo, The Priest, Nightwish, Elvis, Kari-Tapio, Tarja Turunen. Siinä nyt alkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:11

Vinyyliä sekä CD ja DWD levyjä on karttunut vuosien varrella. Autossa aina radio auki ja musiikki soi joten kuuntelen kaikkea mitä tulee. Hyviä esittäjiä on niin paljon etten rupea nimeämään mutta 70-luku oli sitä parasta aikaa.

Lähteet:
Myös muistoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:34

Musiikki on tärkeää ja lempilaulajia monta. Fiiliksistä riippuu kuuntelenko heviä, rokkia vai iskelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:16

Parhaillaan on menossa kausi jolloin kuuntelen Irlantilaista kansanmusiikkiia (laidasta laitaan) aina kun saatavilla on. Toukokuussa kaikki voi olla taas ihan toisin ... sellainen tuulella käyvä musiikkimaku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:31

Minun mielestä musiikkimaku on sellainen omitunen, siihen ei noin vaan osaa sanoa ihan tarkasti. Joku tuossa sanoikin että se vähän riippuu tilantesta ja fiiliksestä. Itse olen kaiken musiikin ystävä, pohtailen sanoja mielesäni. Harrasmusiikki on hyvää myös se rauhoittaa, myös virsilaulu on hyvää, Klasinen musiikki taasen vaatii keskittymisen kuunteluun. Ns. kuukauden musiikista en niinkään ole kiinnostunut, ne häviävät äkkiä pois. Tästä musiikkimakuasiasta voisi kirjoittaa vaikka kuinka paljon mutta tässä nyt minun mielipiteeni.

Lähteet:
Oma kuuntelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:13

tykkään Paula Koivuniemestä.. kotikunnan likkoja:) myös Lea Lavenist. persoonallinen ääni.. tosin vähän enää kuulee, ym ym..kotmainen tanssi ja pop, jees

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:26

Kari Tapio ,Katri-helena Kotkan oma poika Erkki liikanen. Tanssimusiiki mukavaa kuuneltavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:45

Minulla on menossa nostalginen vaihe, joten kuuntelen ostamaani 80-luvun parhaita ulkomaisia esiintyjiä. Duran Duran ja Dire Straits sekä Depeche Mode näin alkuun. Ja tietysti kotimaisista Eput ja Miljoonasade.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 00:39

Suuomipop ja rock. Lauri Tähkä, uniklubi,popeda,Eppu Normaali

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 05:24

thaimaalainen kansantanssi musiikki,lauletaan ja tanssitaan yhdessä ulkona

Lisätty: 18.04.2009 - 05:27

minä tykkään kun on gogo tyttöjä mukana,he on ainakin mielenkiintoisia laulajia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:13

Jos on ihan pakko kuunnella musiikkia,niin sitten kotimainen iskelmä.Kari Tapio esimerkiksi.Yksin ollessani en koskaan kuuntele radiota tai soita musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:32

Rock,iskelmä, kreikkalainen. Siinä ne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:21

Kaikki hyvin tehty ja itseä miellyttävä musiikki kelpaa!

Tässä olisi pieni välipala huikeasta tunne-elämyksestä, jos kiinnostaa.
Katso video loppuun asti, takaan sen kannattavan:

www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Susan Boyle on nyt kuuluisa, mutta kun kukaan ei enää muista häntä, hänen äänensä muistetaan silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:25

riippuu mielialasta. tänään kuuntelin koko päivän aki sirkesalon helenaa ja punatukkaista, mutta illalla kun alkoi masentamaan kuuntelin marilyn mansonia. tunteiden mukaan siis :D suomirock on hyvää lähes aina ja saa piristymään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 12:19

Enimmäkseen tulee kuunneltua iskelmää ja suomi poppia.
Kirka, Jorma Kääriäinen, Simo Silmu, Agents, Hurriganes, Mamba, Rauli Badding Somerjoki,
kotimaisista ja ulkomaalaisista : J J Cale, Bruce Springsten, ELVIS, Tom Jones

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:11

Räppi ja poppi on in! :D Noo Mc Mane ja Cheek ovat yksiä suosikkejani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 23:07

Enimmäkseen kuuntelen suomi-ja brittipoppia(/-rockia), mut myös kaikenlaista muuta, kuten r&b:tä, jazzia, soulia, lattareita ja Irkkumusaa. Vähän myös klassistakin. Suurimpia suosikkejani ovat mm.seuraavat artistit: Pave Maijanen, Dave Lindholm, Jippu, Marketa Irglova, Glen Hansard, Ennio Morricone, Ash, Mamba...

Lisätty: 24.04.2009 - 00:37

Niin ja tietenkin Leevi and the Leavings sekä Joel Hallikainen!