lentoliput

onko halvempaa vai kalliimpaa ostaa lippu vasta lentokentältä? esim. jos menisin helsingin lentokentälle ja ostaisin lipun lontooseen, niin joudunko maksamaan enemmän vai vähemmän, kuin se joka ostaisi saman lipun netistä esim napsusta? tietääkö kukaan?

Lisätty: 18.04.2009 - 10:21

kiitos kaikille.. mutta kyllä mä saan lipun täältä päästä.. mut aion ottaa vaan yhdensuuntaisen ku lähden amerikkaan.. ongelmana on se, että miten saan lipun sieltä päästä, ku en vissiin pysty ostamaan mitään netistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 16:17

Halvan lentolipun voit saada istumalla tiiviisti tietokoneen äärellä ja hakemalla lentoja Internetistä. Voi kestää pitkäänkin, mutta kannattaa olla sisukas. Löysin juuri muutama viikko sitten erittäin edullisen ulkomaanlennon aikani etsittyäni. Pelkkä lento puolet halvempi kuin esim. suomalaisten matkanjärjestäjien äkkilähtölennot. Niitäkin voi aivan viime tipassa saada edullisesti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 15:59

En ukso että niissä on hinnaneroja. Lentohan se on aina samanhintainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:05

Uskoisin ,että netistä halvempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:17

maailmassa tuskin on epämäräisempää asiaa kuin lentolipun lopullinen hinta, mutta noin kokemuksesta sanoisin että netistä ja tyytyen sähköiseen lippuun, tulee keskimäärin edullisimmaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:47

En luottaisi ollenkaan siihen, että koneessa on tilaa, jos aiot ostaa lipun vasta kentältä.
Jos lähtöpäivällä ei ole niin väliä, eikä kellonajoilla tai välilaskuilla, niin saat pienellä hakemisella edulliset lennot vaikka täältä;
www.travellink.fi/start
Pelkkä lippu kannattaa ostaa mieluummin ajoissa kuin myöhään. Jos kone on tulossa täyteen, niin alennusmyyntejä ei ole luvassa.
Opiskelijoille on oma kanavansa www.kilroytravels.fi/
Sitä voivat käyttää muutkin, mutta lipun hinta on toinen.
Jos näistä lennoista jokin sopii suunnitelmiisi, niin uskoisin, että sieltä saat halvimman lipun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:07

Netti se on se edullisin kauppapaikka kun lentolipuista puhutaa, kotona voit rauhassa vertailla vaihtoehtoja ja valita itsellesi sopivimman, kentällä joudut ottamaan sen mitä sattuu olemaan, ja kun lentoyhtiöt pyrkivät suosimaan sähköistä asiointia, niin useimmiten ne edullisimmat hinnat löytyy netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:50

Nettiä suosittelen minäkin,enkä tiedä voiko nykyään ostaakaan edullisia lippuja lentoasemalla,googleta äkkilahdöt,blue one,seat24 ym. ja
www.vertaa.fi
tosiaan hinnat muuttuu kaiken aikaa realiajassa netissä,just kun löytyy sopiva ja olet sitä buukaamassa ja maksamassa,häipyykin ja seuraavassa hetkessä kovempaan hintaan.

Lisätty: 17.04.2009 - 18:51

+nuorena henkilönä saatat saada junnu-alennuksia ja kantsuu kääntyä kilroyn puoleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:11

taitaa olla sama hinta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 19:25

Kalliimpaa on ostaa lentokentältä.
Netistä saa paljon halvemmalla, mikäli itsellä on joustovaraa aikatauluissa ja kykyä etsiä laajalti.
Sitten eräs asia,jonka kerron nyt sinulle.
Matkanjärjestäjien ja lentoyhtiöiden hinnat eivät ole apteekin hintoja, joten aina voit heittää tarjouksen haluamallasi summalla. Tarjouksen tekeminen, kun ei ota mitään,ellei sitten aina annakkaan.
Tätä minun ei ehkä olisi pitänyt kertoa julkisesti, mutta kun meni niin olkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:29

Netin kautta ostettaessa paikka on varma, kentältä lipun joko saa tai sitten ei.
Hintoja kannattaa aina vertailla ennen päätöstä ostosta.
Oheinen linkki on hyvä vaihtoehto lipunostoon ja hintavertailuun.

www.ebookers.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:33

Heippa vaan Ssatu!! Ite just olen hakenu halvimpia lentoja Splitiin. Käyn useita kertoja päivässä
vertaa.fi sivuilla. On ihan uskomatonta kuinka hinnat muuttuvat koko ajan, voisin sanoa ihan hetkittäin. Silloin, kun on aikaa kannattaa seurata tosiaan noita sivuja. Matkatoimiston hinnat ja lentokenttähinnat ovat paljon kalliimpia kuin netissä. Myös päivien muutokset voivat vaikuttaa useitakin satoja euroja, vaikkei minnekkään kaukomatkoille lähtisikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 02:31

minulla on japanilainen matka toimisto joka etsii minulle netistä lentolipun,pyrin ilmoittamaan heille kuukautta ennen matkaa ,matka tiedot,he etsivät matkoja ja varaavat matkan ja lähettävät minulle tiedon s-postiin,noin 2 päivää ennen matkaa maksan lipun ,joka on sillä hetkellä edullisin,elektronin lippu tulee s-postiin josta tulostan sen,,hyvin on toiminut tähän asti

Lisätty: 18.04.2009 - 02:35

homma perustuu molemmin puoliseen luottamukseen,lähtöpäivässä ja paluu päivässä on +-3 päivää,haku kestää siihen asti kun maksan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:14

Netissä on halvempaa ja sanomalehden sivuilta voit saada tosi halvan äkkilähdön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:40

En kyllä lentokentälle menisi lipun toivossa. Juttuhan on niin että mitä aiemmin ostaa lentoliput, sitä halvempia ne ovat. Netin kautta on kätevä ostaa ja siinä myös säästää. Ei lentokentältä saa edullisia lippuja.